• Personal​
  • Business
  • Despre tbi bank​

Soft Collection Officer

Career

Cine suntem:

Esti interesat sa te alaturi unei banci altfel, cu o abordare inovatoare si o cultura moderna?
tbi, este una dintre cele mai profitabile banci care se dezvolta intr-un ritm alert. Suntem o banca cu un background de succes, care functioneaza ca un start-up, mereu in cautare de noi oportunitati pentru a ne dezvolta. Cum facem acest lucru?

Contributia principala la succesul nostru o au oamenii din tbi. Echipa noastra este definita de trei trasaturi distinctive: curaj, pasiune si atentie, fara teama de a iesi din tipare si de a redefini banking-ul.

Cei care lucreaza in tbi bank sunt extrem de multumiti – 80% dintre ei ar recomanda cu incredere tbi ca angajator pentru prieteni si familie. Echipa noastra se implica in proiecte ambitioase pe termen lung si este ghidata de o determinare constanta de a-si dezvolta potentialul si cariera. Suntem dedicati si incurajam invatarea continua si luarea de decizii. Iar acestea nu sunt simple afirmatii corporatiste, ci reflecta experientele autentice ale colegilor nostri.

Ce vei face:

  • Contactarea telefonica a clientilor și inițierea activităților de recuperare;
  • Raportarea / Investigarea suspiciunilor de fraudă identificate în activitatea zilnică;
  • Colaborarea cu toate departamentele companiei în vederea atingerii obiectielor individuale, precum și pentru rezolvarea cazurilor întâlnite în activitatea de recuperare;
  • Stabilirea prin negociere de termene scurte de plată, conform strategiei la nivel de departament;
  • Gestionarea portofoliului de clienți în condițiile și limitele de credit convenite.

Ce ai nevoie pentru a reusi:

  • Diplomă de bacalaureat/licenta;
  • Experiența în sectorul financiar-bancar reprezinta un avantaj;
  • Experiență în domeniul recuperării creanțelor, analiză, antifraudă reprezinta un avantaj;
  • Cunoștințe în operarea P.C;
  • Foarte bune abilități de comunicare și negociere;
  • Perseverenta în atingerea obiectivelor individuale si la nivel de departament;
  • Dorinta de a-ti imbunatati continuu abilitatile;
  • Orientare către client;
  • Capacitatea de a lucra sub presiune;
  • Simț analitic și inițiativă în luarea rapidă și corectă a deciziilor în funcție de situațiile întâlnite.

Ceea ce oferim:

  • Un job flexibil, 100% remote;
  • Abonament privat de sanatate la Regina Maria;
  • Posibilitatea de a-ti dezvolta o cariera in mediul bancar;
  • Mediu de lucru bazat pe deschidere și muncă în echipă;
  • Oportunitati reale de dezvoltare profesionala;
  • Pachet salarial motivant, care apreciaza foarte mult performanta.

Suna atractiv? Hai sa ne cunoastem!

Aplica acum

  • Trimite CV

Trimite CV

    Adauga CV-ul tau*

    * Campuri obligatorii
    Personal data update