Ghid amanare rate clienti IMM

Ne pasa de afacerea ta

Ne pasa de afacerea ta

Dupa cum te-am obisnuit, ne dorim ca fiecare dintre clientii nostri sa fie informati cu privire la serviciile pe care le oferim, in special intr-o situatie neasteptata precum cea actuala. Am creat aceasta pagina pentru tine, astfel incat sa gasesti usor solutiile potrivite nevoilor afacerii tale, in aceasta perioada mai dificila. Suntem mereu alaturi de tine si de afacerea ta.

Ghid amanare rate clienti IMM

COVID-19

Pe durata starii de urgenta instituite pe teritoriul Romaniei prin Decretul emis in data de 16.03.2020 de catre Presedintele Romaniei, Klaus Iohannis, pentru a sprijini antreprenorii si afacerile acestora, TBI Bank Ead Sofia Sucursala Bucuresti ofera clientilor sai atat solutii de restructurare a contractelor de credit aflate in derulare precum si posibilitatea obtinerii unei noi finantari.

Daca activitatea societatii a fost afectata temporar de efectele pandemiei de COVID-19, puteti transmite o solicitare de amanare a platii ratelor, completand cererea de restructurare COVID. Cererea de restructurare o puteti transmite semnata si stampilata, pana in data de 15.05.2020, pe adresa de email:

La cererea de restructurare, veti atasa in mod obligatoriu certificatul de situații de urgenta de tip 1 (albastru) sau pe cel de tip 2 (galben), emis de Ministerul Economiei, Energiei și Mediului de Afaceri.

Pe cale de exceptie, ne puteti contacta si telefonic la numarul 021.529.86.00, tasta 3, de luni pana vineri, in intervalul orar 09:00 – 17:00, pentru a ne comunica verbal solicitarea dumneavoastra de amanare a platii ratelor. In cazul in care optati pentru aceasta varianta, va veti exprima automat acordul ca apelul dumneavoastra sa fie inregistrat.

Pentru a beneficia de prevederile Ordonantei de Urgenta privind acordarea unor facilitati pentru creditele acordate de instituții de credit și instituții financiare nebancare anumitor categorii de debitori și modificarea unor acte normative, trebuie sa indepliniti cumulativ urmatoarele conditii:

  • la data instituirii starii de urgenta (16.03.2020), creditul dumneavoastra nu inregistra restante la plata sau restantele datorate inainte de data instituirii starii de urgenta (16.03.2020) au fost achitate pana cel tarziu la data depunerii cererii de suspendare a platii ratelor;
  • societatea dumneavoastra are intrerupta activitatea total sau parțial ca efect al deciziilor emise de autoritățile publice competente, pe perioada starii de urgenta decretate și detineti un certificat de situații de urgenta de tip 1 (albastru) sau de tip 2 (galben), emis de catre Ministerul Economiei, Energiei și Mediului de Afaceri. 
  • la data solicitarii suspendarii rambursarii creditului, societatea dumneavoastra nu este in procedura insolventei conform informatiilor disponibile pe pagina web a Oficiului Național al Registrului Comertului si/sau pe site-ul http://portal.just.ro/.

Atentie!!!

  • Daca la data instituirii starii de urgenta, respectiv 16 martie 2020, creditul dumneavoastra inregistra restante pe care nu le puteti achita, NU veti putea beneficia de restructurarea creditului dumneavoastra in forma reglementata de Ordonanta de Urgenta, Banca rezervandu-si optiunea de a va propune o alta modalitate esalonata de achitare a creditului.

Puteti solicita amanarea ratelor scadente la plata, in functie de necesitate, pentru o perioada care poate sa fie de la o luna pana la maxim 9 luni, dar care sa nu depaseasca data de 31.12.2020. De asemenea, va rugam sa aveti in vedere ca o perioada mai lunga de restructurare implica pe perioada prelungirii contractului un cost mai mare pentru dumneavoastra. De aceea, va recomandam sa solicitati o perioada de amanare a platii ratelor, care sa tina cont de specificul afacerii dumneavoastra.

De asemenea, trebuie sa aveti in vedere faptul ca dobanda datorata sumelor scadente a caror plata se amana urmeaza a se capitaliza la soldul creditului existent la finalul perioadei de suspendare. Capitalul astfel majorat se va plati esalonat pe durata de creditare ramasa pana la noua maturitate a creditului si ulterior perioadei de suspendare.

Daca cererea dumneavoastra indeplineste cumulativ cerintele prevazute de Ordonanta, aceasta se va analiza si implementa de catre Banca de la data comunicarii cererii de suspendare de catre dumneavoastra.

In termen de 30 de zile de la primirea solicitarii de restructurare, Banca va va notifica clauzele contractuale modificate.

In masura in care nu indepliniti cumulativ conditiile prevazute de Ordonanta de Urgenta privind acordarea unor facilitati pentru creditele acordate de instituții de credit și instituții financiare nebancare anumitor categorii de debitori și modificarea unor acte normative, dar totusi activitatea dumneavoastra a fost afectata partial de pandemie, ne puteti transmite o solicitare de restructurare, urmand ca Banca sa o analizeze, existand posibilitatea sa primiti o varianta de restructurare a creditului, personalizata in functie de activitatea pe care o desfasurati.

Pentru orice nelamurire, va rugam sa ne contactati pe email: immrestructurari@tbibank.ro – pentru credite / restructurari@tbileasing.ro – pentru leasing sau telefonic la numarul de telefon 021.529.86.00 tasta 3, sau consilierul IMM cu care ati semnat contractul de credit, de luni pana vineri in intervalul orar 09:00 – 17:00


Cerere de restructurare

Download
pdf format

Contact

Serviciul Relatii Clienti
T: 021 / 529 86 00
E: ccc@tbicallcenter.ro

Program de lucru:
Luni - Vineri
| 08:00 - 17:00 

Sambata - Duminica
| Inchis 

Pentru Depozite Online folositi adresa de contact: depoziteonline@tbibank.ro

Retea

Sediu Central TBI Bank

Bucuresti, Romania,
Strada Putul lui Zamfir, nr. 8-12, etaj 4, Sector 1