• Persoane fizice
  • Companii
  • Comercianti parteneri
  • Despre tbi group

MAI 2021: EVENIMENTE

Cum a aratat luna mai pentru noi? A fost o luna plina de evenimente, ne-am bucurat sa va avem pe multi dintre voi, partenerii nostri, alaturi. Am facut planuri si noi strategii pe care le vom pune in practica in curand.

 

Sedinta Nationala de vanzari TBIPay

 

Dupa o perioada indelungata de restrictii, managementul TBI a reusit sa organizeze sedinta nationala de vanzari la care au fost adusi intr-un singur loc toti membri echipei de vanzari TBIPay – colegii nostri dragi din sediu si din teren, cei care reprezinta motorul diviziei TBIPay, cei care sunt alaturi de dvs. in fiecare zi. Evenimentul a fost organizat intr-unul din cele mai speciale locuri de la mare, in Vama Veche. A fost o zi intreaga de discutii, prezentari si dezbateri in detaliu:

a) ce am reusit sa facem din 2020 si pana in prezent

b) ce ne propunem sa facem pana la sfarsitul anului si care este strategia pe care o vom aborda

c) cum putem deveni mai buni in tot ceea ce facem astfel incat TBIPay sa-si aduca si mai mult aportul in relatia cu dvs.

d) cum putem creste si accelera numarul de parteneri dar si stimularea vanzarilor prin actiuni de marketing bine targetate si definite. Bineinteles ca aceasta sedinta nu se putea incheia fara recunoasterea colegilor ce au excelat si care au fost premiati.

Conferinta anuala Industria Auto

 

A devenit deja traditie ca TBIPay sa organizeze in fiecare an o conferinta de vanzari destinata industriei AUTO. La conferinta Auto participa top 100 parteneri din toata tara (din cei 1.300 de parteneri existenti), parteneri cu rezultate remarcabile in utilizarea solutiei financiare oferita de TBIPay. Agenda conferintei presupune in special analiza rezultatelor pe care le-am avut impreuna in materie de volume si masini finantate. De asemenea incercam de fiecare data sa trecem in revista actiunile de promovare pe care le-am desfasurat si impreuna cu partenerii venim cu idei si propuneri noi de a creste numarul actiunilor de marketing care s-au dovedit a fi extrem de importante in cresterea potentialului de creditare. In acelasi timp ne si laudam cu produsele, solutiile si fluxurile de lucru care au fost dezvoltate si actualizate in ultimul an si care acum ajuta si mai mult la cresterea vanzarilor in mediul offline si online, la fel cum experienta clientului care intra in contact cu fluxurile dezvoltate de noi este proiritara pentru ca acestia sa fie complet satisfacuti de procesul de creditare. In plus, partenerii nostri de la OLX/Autovit au venit cu multe detalii legate de piata de masini din Romania si au prezentat tendintele si directia acestei piete ce se afla de ani buni in ascensiune. La finalul evenimentului a avut loc recunoasterea si premierea partenerilor top 10.

 

5 strategii de atragere clienti

 

Atragerea de clienti noi este una dintre cele mai importante si critice activitati pentru orice comerciant, indiferent de dimensiunea acestuia. Cresterea bazei de clienti noi nu ajuta doar performanta si cifra de afaceri dar ajuta si la loialitatea si cresterea brandului. Daca iti doresti succes pe termen mediu si lung, trebuie sa construiesti si sa dezvolti strategia de achizitie clienti. Mai jos, mentionam 5 strategii eficiente ce sunt puse in aplicare de branduri cu renume, menite sa stimuleze atragerea de clienti.

1. Incepe cu o strategie – nu conteaza daca esti un comerciant de dimensiuni mari, medii sau mici, important este sa ai o strategie bine definita pe termen mediu-lung. Este demonstrat ca sansele tale vor fi de peste 300% sa reusesti, fata de comerciantii care nu au pusa la punct o astfel de strategie. Poti incepe prin a pune in aplicare recomandarile noastre:
a) Cerceteaza – afla totul despre clientii tai existenti, astfel incat sa poti stabili caracteristici reale ale cumparatorilor. Astfel vei stii exact cui te adresezi si ce profil au cumparatorii tai, iar in scurt timp, cu o adresare corecta, vei obtine o explozie in cresterea de clienti noi.
b) Stabileste un budget – cifrele sunt importante si trebuie sa stii din start cat iti permiti sa investesti, asadar stabileste costul de achizitie pentru un client nou. Aduna costuile de marketing si vanzari si imparte la numarul de clienti dobanditi pentru a afla costul de achizitie a unui client.
c) Adapteaza-te – Elaboreaza o strategie durabila care poate evolua impreuna cu nevoile clientilor tai dar si cu contextul pietei dinamice si in continua schimbare (vezi mai ales contextul pandemic).

2. Capteaza clientii cu un continut de marketing convingator – Conectarea cu clientii este esentiala pentru stimularea cresterii si multe companii la nivel mondial investesc in continutul de marketing, fiind una dintre cele mai eficiente modalitati de a ajunge la noi clienti. Continutul pe care il creezi defineste produsulele tale si targetul de clienti carora te adresezi, asadar gandeste-te daca ceea ce promovezi acum rezoneaza cu publicul la care doresti sa ajungi.  Merita sa experimentezi o perioada atunci cand vine vorba de continut de marketing, merita sa testezi mai multe scenarii deoarece este posibil ca la un moment dat sa fii suprins de felul in care reactioneaza anumite audiente la un continut in care nu ai crezut la inceput. Retine faptul ca poate dura ceva timp pana la explozia de crestere, pana atunci asigura-te ca ai suficient continut si actiuni de marketing bine definite.

3 .Foloseste mai multe canale de promovare – Canalele de promovare sunt caile prin care comunici cu potentialii tai clienti. Blog, vlog, newsletter, SMS, e-mail, video etc. sunt doar cateva tipuri de canale de Comunicare pe care le folosesc majoritatea companiilor.
a) Retele sociale – Facebook, Instagram, TikTok sau YouTube prin promovare organica sau platita
b) Evenimente virtuale, live – webinar
c) Influenceri – persoane ce sunt dispuse sa promoveze servicii si produse catre urmaritorii lor

Partenerii nostri de TOP nu se bazeaza pe un singur canal de promovare pentru a ajunge la clienti, ci utilizeaza mai multe canale. Daca nu le folosesti inca, incearca mai multe platforme si vezi ce functioneaza mai bine pentru tine. Ulterior poti optimiza costurile si te poti focusa doar pe canalele care intr-adevar functioneaza si iti aduc beneficii.

4. Ofera clientilor optiuni de plata flexible – O alta practica prin care poti atrage clienti noi este aceea de a oferi clientilor optiuni cu privire la modul in care platesc, mai ales in aceasta perioada. Accelerearea comertului electronic si fizic (in magazine) din ultimul an se datoreaza si sistemului de creditare pe care TBIPay il pune la dispozitia ta: credit standard instant (6-60 de luni) sau creditul “Cumpara acum, Plateste mai tarziu” (produsul Quattro, 4 rate fara dobanda). Mai concret, achizitiile de produse si servicii in rate au crescut cu 215% in primele 3 luni ale anului (la nivel mondial) VS aceeasi perioada a anului trecut. Aceste forme de plati flexibile sunt in momentul de fata modalitatile de plata cu cea mai mare crestere din lume si in acelasi timp un instrument excelent de atragare clienti noi. De aceea este important sa promovati achizitia de produse si servicii in rate TBIPay in orice comunicare de marketing.

5. Fidelizeaza clientii existenti – Un alt aspect vital pentru dezvoltarea business-ului tau este acela de retentie si fidelizare clienti existenti. Ce inseamna asta? Daca ai reusit sa aduci un client nou, va trebui sa faci tot posibilul pentru a construi o relatie cu acel client, sa-l cunosti, sa stii totul despre el si sa-l pastrezi cat mai mult timp deoarece este mult mai scump sa atragi clienti noi decat sa-i pastrezi pe cei existenti. Concentreaza-te pe stabilirea unei relatii de lunga durata:
a) Ofera clientilor tai cea mai buna experienta din care sa inteleaga ca doar la tine gasesc cele mai bune servicii;
b) Asculta ce au de spus clientii tai si ia masuri conform feedback-ului pe care il transmit;
c) Optimizeaza strategia de fidelizare a clientilor.

 

In fiecare luna iti demonstram ca poti castiga mai multi clienti si poti obtine vanzari mai mari cu ajutorul solutiilor TBIPay. Ca de obicei, te sfatuim sa promovezi serviciile de plata in rate prin TBIPay si sa fii cat se poate de creativ.

Ultimele articole

Citeste mai mult
Cum să crești vânzarea pe Marketplace-uri ca eMag, elefant.ro
DECEMBRIE 2021: REUSITA
SEPTEMBRIE 2021: RASPLATA
AUGUST 2021: COLABORARE
IULIE 2021: FLEXIBILITATE
IUNIE 2021: LOIALITATE