Cum a aratat luna mai pentru noi? A fost o luna plina de evenimente, ne-am bucurat sa va avem pe multi dintre voi, partenerii nostri, alaturi. Am facut planuri si noi strategii pe care le vom pune in practica in curand.
Dupa o perioada indelungata de restrictii, managementul TBI a reusit sa organizeze sedinta nationala de vanzari la care au fost adusi intr-un singur loc toti membri echipei de vanzari TBIPay – colegii nostri dragi din sediu si din teren, cei care reprezinta motorul diviziei TBIPay, cei care sunt alaturi de dvs. in fiecare zi. Evenimentul a fost organizat intr-unul din cele mai speciale locuri de la mare, in Vama Veche. A fost o zi intreaga de discutii, prezentari si dezbateri in detaliu:
a) ce am reusit sa facem din 2020 si pana in prezent
b) ce ne propunem sa facem pana la sfarsitul anului si care este strategia pe care o vom aborda
c) cum putem deveni mai buni in tot ceea ce facem astfel incat TBIPay sa-si aduca si mai mult aportul in relatia cu dvs.
d) cum putem creste si accelera numarul de parteneri dar si stimularea vanzarilor prin actiuni de marketing bine targetate si definite. Bineinteles ca aceasta sedinta nu se putea incheia fara recunoasterea colegilor ce au excelat si care au fost premiati.
Conferinta anuala Industria Auto
A devenit deja traditie ca TBIPay sa organizeze in fiecare an o conferinta de vanzari destinata industriei AUTO. La conferinta Auto participa top 100 parteneri din toata tara (din cei 1.300 de parteneri existenti), parteneri cu rezultate remarcabile in utilizarea solutiei financiare oferita de TBIPay. Agenda conferintei presupune in special analiza rezultatelor pe care le-am avut impreuna in materie de volume si masini finantate. De asemenea incercam de fiecare data sa trecem in revista actiunile de promovare pe care le-am desfasurat si impreuna cu partenerii venim cu idei si propuneri noi de a creste numarul actiunilor de marketing care s-au dovedit a fi extrem de importante in cresterea potentialului de creditare. In acelasi timp ne si laudam cu produsele, solutiile si fluxurile de lucru care au fost dezvoltate si actualizate in ultimul an si care acum ajuta si mai mult la cresterea vanzarilor in mediul offline si online, la fel cum experienta clientului care intra in contact cu fluxurile dezvoltate de noi este proiritara pentru ca acestia sa fie complet satisfacuti de procesul de creditare. In plus, partenerii nostri de la OLX/Autovit au venit cu multe detalii legate de piata de masini din Romania si au prezentat tendintele si directia acestei piete ce se afla de ani buni in ascensiune. La finalul evenimentului a avut loc recunoasterea si premierea partenerilor top 10.
Atragerea de clienti noi este una dintre cele mai importante si critice activitati pentru orice comerciant, indiferent de dimensiunea acestuia. Cresterea bazei de clienti noi nu ajuta doar performanta si cifra de afaceri dar ajuta si la loialitatea si cresterea brandului. Daca iti doresti succes pe termen mediu si lung, trebuie sa construiesti si sa dezvolti strategia de achizitie clienti. Mai jos, mentionam 5 strategii eficiente ce sunt puse in aplicare de branduri cu renume, menite sa stimuleze atragerea de clienti.
1. Incepe cu o strategie – nu conteaza daca esti un comerciant de dimensiuni mari, medii sau mici, important este sa ai o strategie bine definita pe termen mediu-lung. Este demonstrat ca sansele tale vor fi de peste 300% sa reusesti, fata de comerciantii care nu au pusa la punct o astfel de strategie. Poti incepe prin a pune in aplicare recomandarile noastre:
a) Cerceteaza – afla totul despre clientii tai existenti, astfel incat sa poti stabili caracteristici reale ale cumparatorilor. Astfel vei stii exact cui te adresezi si ce profil au cumparatorii tai, iar in scurt timp, cu o adresare corecta, vei obtine o explozie in cresterea de clienti noi.
b) Stabileste un budget – cifrele sunt importante si trebuie sa stii din start cat iti permiti sa investesti, asadar stabileste costul de achizitie pentru un client nou. Aduna costuile de marketing si vanzari si imparte la numarul de clienti dobanditi pentru a afla costul de achizitie a unui client.
c) Adapteaza-te – Elaboreaza o strategie durabila care poate evolua impreuna cu nevoile clientilor tai dar si cu contextul pietei dinamice si in continua schimbare (vezi mai ales contextul pandemic).
2. Capteaza clientii cu un continut de marketing convingator – Conectarea cu clientii este esentiala pentru stimularea cresterii si multe companii la nivel mondial investesc in continutul de marketing, fiind una dintre cele mai eficiente modalitati de a ajunge la noi clienti. Continutul pe care il creezi defineste produsulele tale si targetul de clienti carora te adresezi, asadar gandeste-te daca ceea ce promovezi acum rezoneaza cu publicul la care doresti sa ajungi. Merita sa experimentezi o perioada atunci cand vine vorba de continut de marketing, merita sa testezi mai multe scenarii deoarece este posibil ca la un moment dat sa fii suprins de felul in care reactioneaza anumite audiente la un continut in care nu ai crezut la inceput. Retine faptul ca poate dura ceva timp pana la explozia de crestere, pana atunci asigura-te ca ai suficient continut si actiuni de marketing bine definite.
3 .Foloseste mai multe canale de promovare – Canalele de promovare sunt caile prin care comunici cu potentialii tai clienti. Blog, vlog, newsletter, SMS, e-mail, video etc. sunt doar cateva tipuri de canale de Comunicare pe care le folosesc majoritatea companiilor.
a) Retele sociale – Facebook, Instagram, TikTok sau YouTube prin promovare organica sau platita
b) Evenimente virtuale, live – webinar
c) Influenceri – persoane ce sunt dispuse sa promoveze servicii si produse catre urmaritorii lor
Partenerii nostri de TOP nu se bazeaza pe un singur canal de promovare pentru a ajunge la clienti, ci utilizeaza mai multe canale. Daca nu le folosesti inca, incearca mai multe platforme si vezi ce functioneaza mai bine pentru tine. Ulterior poti optimiza costurile si te poti focusa doar pe canalele care intr-adevar functioneaza si iti aduc beneficii.
4. Ofera clientilor optiuni de plata flexible – O alta practica prin care poti atrage clienti noi este aceea de a oferi clientilor optiuni cu privire la modul in care platesc, mai ales in aceasta perioada. Accelerearea comertului electronic si fizic (in magazine) din ultimul an se datoreaza si sistemului de creditare pe care TBIPay il pune la dispozitia ta: credit standard instant (6-60 de luni) sau creditul “Cumpara acum, Plateste mai tarziu” (produsul Quattro, 4 rate fara dobanda). Mai concret, achizitiile de produse si servicii in rate au crescut cu 215% in primele 3 luni ale anului (la nivel mondial) VS aceeasi perioada a anului trecut. Aceste forme de plati flexibile sunt in momentul de fata modalitatile de plata cu cea mai mare crestere din lume si in acelasi timp un instrument excelent de atragare clienti noi. De aceea este important sa promovati achizitia de produse si servicii in rate TBIPay in orice comunicare de marketing.
5. Fidelizeaza clientii existenti – Un alt aspect vital pentru dezvoltarea business-ului tau este acela de retentie si fidelizare clienti existenti. Ce inseamna asta? Daca ai reusit sa aduci un client nou, va trebui sa faci tot posibilul pentru a construi o relatie cu acel client, sa-l cunosti, sa stii totul despre el si sa-l pastrezi cat mai mult timp deoarece este mult mai scump sa atragi clienti noi decat sa-i pastrezi pe cei existenti. Concentreaza-te pe stabilirea unei relatii de lunga durata:
a) Ofera clientilor tai cea mai buna experienta din care sa inteleaga ca doar la tine gasesc cele mai bune servicii;
b) Asculta ce au de spus clientii tai si ia masuri conform feedback-ului pe care il transmit;
c) Optimizeaza strategia de fidelizare a clientilor.
In fiecare luna iti demonstram ca poti castiga mai multi clienti si poti obtine vanzari mai mari cu ajutorul solutiilor TBIPay. Ca de obicei, te sfatuim sa promovezi serviciile de plata in rate prin TBIPay si sa fii cat se poate de creativ.
Cookie | Duration | Description |
---|---|---|
__cfruid | session | Cloudflare sets this cookie to identify trusted web traffic. |
_GRECAPTCHA | 6 months | Google Recaptcha service sets this cookie to identify bots to protect the website against malicious spam attacks. |
cookielawinfo-checkbox-advertisement | 1 year | Set by the GDPR Cookie Consent plugin, this cookie is used to record the user consent for the cookies in the "Advertisement" category . |
cookielawinfo-checkbox-analytics | 1 year | Set by the GDPR Cookie Consent plugin, this cookie records the user consent for the cookies in the "Analytics" category. |
cookielawinfo-checkbox-functional | 1 year | The GDPR Cookie Consent plugin sets the cookie to record the user consent for the cookies in the category "Functional". |
cookielawinfo-checkbox-necessary | 1 year | Set by the GDPR Cookie Consent plugin, this cookie records the user consent for the cookies in the "Necessary" category. |
cookielawinfo-checkbox-others | 1 year | Set by the GDPR Cookie Consent plugin, this cookie stores user consent for cookies in the category "Others". |
CookieLawInfoConsent | 1 year | CookieYes sets this cookie to record the default button state of the corresponding category and the status of CCPA. It works only in coordination with the primary cookie. |
ep201 | 1 hour | This cookie is set by Wufoo for load balancing, site traffic and preventing site abuse. |
incap_ses_* | session | This is an Incapsula DDoS Protection and Web Application Firewall cookie that is used to relate HTTP requests to a certain session. |
PHPSESSID | session | This cookie is native to PHP applications. The cookie is used to store and identify a users' unique session ID for the purpose of managing user session on the website. The cookie is a session cookies and is deleted when all the browser windows are closed. |
viewed_cookie_policy | 1 year | The GDPR Cookie Consent plugin sets the cookie to store whether or not the user has consented to use cookies. It does not store any personal data. |
visid_incap_* | 1 year | Incapsula sets this cookie to provide cloud-based website security services. |
Cookie | Duration | Description |
---|---|---|
_dc_gtm_UA-104993067-2 | 1 minute | No description |
_splunk_rum_sid | 15 minutes | Description is currently not available. |
AnalyticsSyncHistory | 1 month | No description |
CX_448903962 | 1 year | Description is currently not available. |
incap_ses_1184_2226261 | session | No description |
incap_ses_1184_2729474 | session | No description |
incap_ses_1185_2226261 | session | No description |
incap_ses_1185_2729474 | session | No description |
incap_ses_1319_2226261 | session | No description |
incap_ses_1364_2226261 | session | No description |
incap_ses_1371_2226261 | session | No description |
incap_ses_1372_2226261 | session | No description |
incap_ses_1372_2729474 | session | No description |
incap_ses_1578_2226261 | session | No description |
incap_ses_1579_2226261 | session | No description |
incap_ses_1580_2226261 | session | No description |
incap_ses_1581_2226261 | session | No description |
incap_ses_1582_2226261 | session | No description |
incap_ses_197_2226261 | session | No description |
incap_ses_198_2226261 | session | No description |
incap_ses_340_2226261 | session | No description |
incap_ses_368_2226261 | session | No description |
incap_ses_373_2225636 | session | No description |
incap_ses_373_2226261 | session | No description |
incap_ses_373_2729474 | session | No description |
incap_ses_374_2226261 | session | No description |
incap_ses_452_2226261 | session | No description |
incap_ses_454_2226261 | session | No description |
incap_ses_454_2729474 | session | No description |
incap_ses_455_2226261 | session | No description |
incap_ses_456_2226261 | session | No description |
incap_ses_457_2226261 | session | No description |
incap_ses_458_2226261 | session | No description |
incap_ses_7227_2226261 | session | No description |
incap_ses_801_2226261 | session | No description |
incap_ses_802_2226261 | session | No description |
incap_ses_8076_2226261 | session | No description |
incap_ses_8218_2226261 | session | No description |
incap_ses_8218_2729474 | session | No description |
incap_ses_873_2226261 | session | No description |
incap_ses_874_2226261 | session | No description |
incap_ses_9117_2226261 | session | No description |
incap_ses_9196_2226261 | session | No description |
incap_ses_9206_2226261 | session | No description |
incap_ses_9218_2226261 | session | No description |
li_gc | 5 months 27 days | No description |
SL_C_23361dd035530_DOMAIN | session | Description is currently not available. |
visid_incap_2225636 | 1 year | No description |
visid_incap_2226261 | 1 year | No description |
Cookie | Duration | Description |
---|---|---|
_fbp | 3 months | This cookie is set by Facebook to display advertisements when either on Facebook or on a digital platform powered by Facebook advertising, after visiting the website. |
bcookie | 1 year | LinkedIn sets this cookie from LinkedIn share buttons and ad tags to recognize browser ID. |
bscookie | 1 year | LinkedIn sets this cookie to store performed actions on the website. |
fr | 3 months | Facebook sets this cookie to show relevant advertisements to users by tracking user behaviour across the web, on sites that have Facebook pixel or Facebook social plugin. |
IDE | 1 year 24 days | Google DoubleClick IDE cookies are used to store information about how the user uses the website to present them with relevant ads and according to the user profile. |
lang | session | LinkedIn sets this cookie to remember a user's language setting. |
li_sugr | 3 months | LinkedIn sets this cookie to collect user behaviour data to optimise the website and make advertisements on the website more relevant. |
lidc | 1 day | LinkedIn sets the lidc cookie to facilitate data center selection. |
test_cookie | 15 minutes | The test_cookie is set by doubleclick.net and is used to determine if the user's browser supports cookies. |
UserMatchHistory | 1 month | LinkedIn sets this cookie for LinkedIn Ads ID syncing. |
VISITOR_INFO1_LIVE | 5 months 27 days | A cookie set by YouTube to measure bandwidth that determines whether the user gets the new or old player interface. |
VISITOR_PRIVACY_METADATA | 6 months | YouTube sets this cookie to store the user's cookie consent state for the current domain. |
YSC | session | YSC cookie is set by Youtube and is used to track the views of embedded videos on Youtube pages. |
yt-remote-connected-devices | never | YouTube sets this cookie to store the video preferences of the user using embedded YouTube video. |
yt-remote-device-id | never | YouTube sets this cookie to store the video preferences of the user using embedded YouTube video. |
yt.innertube::nextId | never | This cookie, set by YouTube, registers a unique ID to store data on what videos from YouTube the user has seen. |
yt.innertube::requests | never | This cookie, set by YouTube, registers a unique ID to store data on what videos from YouTube the user has seen. |
Cookie | Duration | Description |
---|---|---|
___utmvc | less than a minute | The ___utmvc cookie is installed by Google Analytics to gather data on the user's site usage. This data is then used to compile reports and improve the site. |
_ga | 1 year 1 month 4 days | Google Analytics sets this cookie to calculate visitor, session and campaign data and track site usage for the site's analytics report. The cookie stores information anonymously and assigns a randomly generated number to recognise unique visitors. |
_ga_* | 1 year 1 month 4 days | Google Analytics sets this cookie to store and count page views. |
_ga_BXT38366YK | 2 years | This cookie is installed by Google Analytics. |
_gat_gtag_UA_104993067_1 | 1 minute | Set by Google to distinguish users. |
_gat_gtag_UA_104993067_2 | 1 minute | Set by Google to distinguish users. |
_gcl_au | 3 months | Provided by Google Tag Manager to experiment advertisement efficiency of websites using their services. |
_gid | 1 day | Installed by Google Analytics, _gid cookie stores information on how visitors use a website, while also creating an analytics report of the website's performance. Some of the data that are collected include the number of visitors, their source, and the pages they visit anonymously. |
CONSENT | 2 years | YouTube sets this cookie via embedded youtube-videos and registers anonymous statistical data. |
vuid | 2 years | Vimeo installs this cookie to collect tracking information by setting a unique ID to embed videos to the website. |
Cookie | Duration | Description |
---|---|---|
__cf_bm | 30 minutes | This cookie, set by Cloudflare, is used to support Cloudflare Bot Management. |
_dc_gtm_UA-* | 1 minute | Google Analytics sets this cookie to load the Google Analytics script tag. |
ep203 | 3 months | Surveymonkey sets this cookie to mitigate account sharing. |