Recunoaste si evita mesajele de tip phishing

27.07.2020    Share +

Recunoaste si evita mesajele de tip phishing

Recent, a fost detectata o tentativa de frauda, prin utilizarea necorespunzatoare a datelor cu caracter personal, prin trimiterea unui mesaj e-mail fals catre clienti, care pare sa fi fost transmis de catre TBI.

In cazul in care ati primit un e-mail de acest fel, ca solicitarea dvs. de credit a fost aprobata si nu ati solicitat un imprumut, va rugam sa NU deschideti mesajul, fisierele sau linkurile atasate pe care acesta le poate contine.

Acest e-mail NU ESTE TRIMIS de institutia noastra - este o tentativa de frauda prin utilizarea necorespunzatoare a datelor cu caracter personal, asa-numitul atac de „phishing” si scopul sau este de a colecta informatii sensibile pentru clienti.

Cu aceasta ocazie, va sfatuim sa luati urmatoarele masuri:

  • Scanati dispozitivul electronic (telefon, laptop, etc.) cu software antivirus licentiat;
  • Efectuati actualizari periodice ale sistemului, utilizati doar software licentiat;
  • Schimbati parola dvs. de e-mail cu una complexa (litere mari si mici, numere, simboluri, nu mai putin de 10 simboluri);
  • Modificati parola in mod regulat, de preferat o data la trei luni.

In cazul in care aveti intrebari, va rugam sa  ne contactati in Call Center la numarul 021 529 86 00 si sa depuneti o reclamatie la organele competente.

Va multumim si va asiguram ca facem tot posibilul pentru a avea o colaborare cat mai sigura si fara incidente neplacute!

Contact

Serviciul Relatii Clienti
T: 021 / 529 86 00
E: ccc@tbicallcenter.ro

Program de lucru:
Luni - Vineri
| 08:00 - 17:00 

Sambata - Duminica
| Inchis 

Pentru Depozite Online folositi adresa de contact: depoziteonline@tbibank.ro

Retea

Sediu Central

Bucuresti, Romania,
Strada Putul lui Zamfir, nr. 8-12, Sector 1