TBI Bank incheie un parteneriat cu Onfido si reduce timpul de inregistrare a clientilor noi cu 67%

17.02.2021    Share +

TBI Bank incheie un parteneriat cu Onfido si reduce timpul de inregistrare a clientilor noi cu 67%

TBI Bank, creditor phygital de ultima generatie axat pe pietele din Europa de Sud-Est, anunta incheierea unui parteneriat cu Onfido, furnizor global de solutii de verificare a identitatii si autentificare, pentru a asigura o inregistrare mai sigura si usoara a clientilor in mediul online.

Pe masura ce TBI Bank lanseaza noi produse de tip phygital, cunoasterea clientilor si verificarea identitatii lor sunt vitale pentru respectarea reglementarilor in vigoare. inainte de parteneriatul cu Onfido, procesul de verificare a identitatii se facea prin apeluri video in timp real cu un agent, ceea ce consuma timp si era uneori incomod pentru clienti. De cand a incheiat colaborarea cu Onfido:

●    TBI Bank inregistreaza si verifica clientii noi cu 80% mai repede decat inainte 
●    TBI Bank reduce costul pentru achizitia fiecarui client nou cu 66% 

Prin integrarea serviciului Onfido de verificare a identitatii, bazat pe inteligenta artificiala, clientii TBI se pot inregistra simplu, facand o fotografie a cartii de identitate si un selfie. Onfido verifica mai intai autenticitatea cartii de identitate si apoi o compara cu imaginea utilizatorului. Acest procedeu ne asigura ca persoana care parcurge procesul de inregistrare este proprietarul cartii de identitate furnizate.   

„TBI Bank este mai mult decat o simpla banca, suntem un creditor digital concentrat pe servicii care fac diferenta pentru clientii nostri. Cum tot mai multi oameni adopta serviciile digitale, acum este cel mai bun moment sa automatizam toate canalele noastre de inregistrare online pentru a oferi clientilor o experienta digitala pe care o pot parcurge singuri”, a afirmat Petr Baron, CEO-ul TBIF (TBI Bank). „Parteneriatul nostru cu Onfido ne ajuta sa oferim clientilor nostri servicii digitale printr-o platforma bancara de tip one-stop, incepand cu o autentificare automatizata care necesita zero interactiune cu agentii bancii, fara a sacrifica din usurinta si viteza de inregistrare”.

„In era digitala in care traim, utilizatorii se asteapta din ce in ce mai mult la o experienta digitala prietenoasa prin care sa-si poata verifica rapid identitatea in siguranta”, a declarat Reuben Sagar, Regional Director la Onfido. „Romania si Bulgaria inregistreaza o evolutie accelerata a digitalizarii serviciilor financiare si ne bucuram sa fim parteneri cu TBI Bank, una dintre cele mai inovatoare banci din regiunea Europei de Sud-Est, in procesul lor de dezvoltare a ofertei digitale. Ne mandrim sa oferim acces la servicii online care detecteaza, dar si previn tentative de frauda, oferind companiilor posibilitatea sa se extinda si sa respecte cerintele de reglementare.”
 

Contact

Serviciul Relatii Clienti
T: 021 / 529 86 00
E: ccc@tbicallcenter.ro

Program de lucru:
Luni - Vineri
| 08:00 - 17:00 

Sambata - Duminica
| Inchis 

Pentru Depozite Online folositi adresa de contact: depoziteonline@tbibank.ro

Retea

Sediu Central

Bucuresti, Romania,
Strada Putul lui Zamfir, nr. 8-12, Sector 1

Искаш ли да плащаш кредита си бързо и без такси?
Изтегли приложението TBI Bank App и се възползвай от услугите ни когато и от където пожелаеш.