• Personal​
  • Business
  • Despre tbi bank​

TBI Bank Wrap-Up Q1 2020

În decembrie vă spuneam că Wrap-Up-ul TBI Bank se va transforma dintr-o inițiativă lunară într-una trimestrială, pentru a crea o bază solidă pentru noi inițiative. Ei bine, felul în care s-a transformat viața noastră cotidiană în ultima lună și ceva nu-i tocmai ce ne așteptam, dar cine s-ar fi așteptat la asta?!

Știm că s-au schimbat multe în ultimele săptămâni și nimeni nu știe cât va dura noua ”normalitate”. Va stabili această situație un nou standard pentru următoarele luni sau ani? În orice caz, indiferent de ajustările prin care trecem cu toții, am decis că este important să împărtășim cu voi proiectele la care lucrăm. Pentru că, chiar și în vremuri dificile, un lucru este constant – noi cei de la TBI Bank încercăm să facem tot posibilul pentru a le face clienților viața mai ușoară.

Așadar, vă rugăm să alocați câteva minute din timpul vostru pentru sumarul primelor trei luni din 2020. Promitem să fim conciși, transparenți și sinceri ca întotdeauna.

Ce am realizat

 

Ne adaptăm rapid…

Dacă ne-ai urmărit în ultimii ani, poate ca ai auzit una dintre ideile noastre călăuzitoare: modelul nostru eficient de business ne-a dat stabilitatea financiară de a investi în inovații, în timp ce structura noastră agilă și procesul de luare a deciziilor ne-au ajutat să ne adaptăm rapid la nevoile clienților. Și sunt tocmai calitățile care ne ajută să facem față situației actuale. În acest context foarte dinamic și sensibil, conștientizăm responsabilitatea imensă pe care o avem față de clienții noștri. Astfel, încercăm să creăm un mediu sigur pentru ei și pentru angajații noștri.

Sucursalele noastre continuă să lucreze ca de obicei. Ne concentrăm pe întărirea multiplelor noastre canale digitale pentru a ne putea administra activitatea de bază, dar și pentru a crea domenii noi, așa cum veți vedea mai jos. Noua noastră platformă pentru plata online a creditelor este un exemplu foarte bun în acest sens. Încercăm, de asemenea, să răspundem la orice întrebare am putea primi de la voi. Și, nu în ultimul rând, îi susținem pe eroii adevărați care muncesc zi și noapte în spitale pentru binele societății și am făcut o donație pentru sistemele medicale din Bulgaria și România. Și mai știm că, oricât de dură va fi schimbarea, vom trece prin asta împreună.

 

…și vom fi alături de voi mereu

În prezent, unii dintre clienții noștri ar putea întâmpina dificultăți financiare – ei vor putea în continuare să se bazeze pe noi în aceste vremuri dificile. Nu doar că îndeplinim cerințele de reglementare, dar echipele noastre din Bulgaria și România abordează proactiv clienții, atât din zona de retail, cât și de business, cu soluții personalizate. Propunem perioade de grație pentru plata creditelor sau chiar restructurare și refinanțare. Până acum, am primit feedback pozitiv de la clienții noștri și suntem bucuroși să vedem că relația bazată pe încredere și sinceritate pe care am construit-o în ani este reciproc apreciată.

 

SEPA Instant este aici

Probabil cei mai mulți oameni care lucrează în afara sistemului financiar nu au auzit niciodată de schema de plată rapidă SEPA. Aceasta permite transferul de bani în timp real între băncile din Uniunea Europeană (UE). Și, când spunem timp real, e vorba de numai câteva secunde. Astfel, nu mai e nevoie să spunem cât de mândri am fost, în ianuarie 2020, am devenit prima bancă nu doar din Bulgaria și România, dar din toată Europa de Sud-Est, care s-a alăturat SEPA Instant.

Mai mult decât atât, am fost prima instituție parteneră a Băncii Centrale a Lituaniei, una dintre cele mai importante forțe inovatoare în fintech din Europa. A fost un efort uriaș depus de o echipă mare de colegi care au lucrat zi și noapte și weekend după weekend pentru a face acest lucru să se întâmple. Acum când soluția este disponibilă la TBI, clienții pot fi fericiți. Ei pot accesa transferuri SEPA la orice oră, în orice zi a săptămânii. La astfel de lucruri ne referim când spunem că investim în tehnologii de ultimă generație pentru a răspunde nevoilor clienților noștri.

 

Bine ați venit, Kari și Denis

Experții spun că unul dintre rezultatele pandemiei de COVID-19 va fi acela că ne vom baza mult mai mult pe tehnologie – transformarea digitală, altfel spus, va fi accelerată. Așa cum știți, suntem foarte conștienți de importanța tehnologiei, dar oare ce ar aduce aceasta dacă nu am avea oamenii potriviți, cu gândirea potrivită, pentru a dezlănțui capacitățile lumii digitale? Astfel, suntem bucuroși să le urăm ”Bun venit!” celor doi lideri de la TBI Bank, capabili să susțină călătoria noastră digitală.

Noul nostru CMO Karolina Sofronieva, sau Kari, a venit la noi de la Vivus, fratele nostru mai mic, cu un set de abilități ieșit din comun și cu o largă expertiză. Noul nostru CPO Denis Brodsky, sau Denis B, are un background internațional de care oricine ar fi mândru – și un canal de YouTube de unde puteți afla și învăța multe despre noile tendințe în management. Kari și Denis și-au pus deja amprenta la TBI Bank cu munca lor, și asta după doar câteva luni. Nu mai e nevoie s-o spunem, dar așteptările noastre pe termen lung sunt acum foaaarte mari.

 

Specialiști de top în evenimente, de la Berlin la Sofia

Asta sună acum ca o poveste dintr-o altă lume, dar nu a fost așa până de curând, când sute de oameni obișnuiau să se adune în săli mari pentru a asculta speakerii renumiți din domeniul lor, împărtășind cunoștințele și expertiza lor. Toate evenimentele din întreaga lume sunt acum oprite și e ceva ce toți trebuie să facem. Dar în februarie s-au întâmplat o mulțime de evenimente și ne-am evidențiat la două dintre ele. În primul rând, CEO-ul nostru Petr Baron a susținut o prezentare la  Merchant Payments Ecosystem, cea mai mare conferință dedicată sistemelor de plăți din Europa, la Berlin. El a împărtășit publicului viziunea privind soluția de ultimă generație Merchant Solutions a TBI Bank și s-a alăturat apoi panelului din care făceau parte și reprezentanți ai Google și Hugo Boss. La o săptămână după, în timp ce deschidea Summit-ul Sofia FinTech, cel mai mare eveniment FinTech din Europa Centrală și de Est, gazda a făcut referire la prezentarea noastră de strategie de la evenimentul din 2019. Și asta nu a fost singura noastră contribuție la eveniment. Petr Baron s-a numărat printre specialiștii de top invitați și a vorbit despre ceea ce contează cu adevărat pentru a face reală viziunea transformării digitale. Puteți vedea și voi despre ce a fost vorba.

 

Unde am eșuat 

 

O aplicație mobilă perfectă necesită timp

Să începem cu veștile bune: după luni de muncă asiduă și testare internă, aplicația noastră mobilă a ajuns deja pe App Store și Google Play Store. Este încă departe de a fi un produs perfect, dar foarte curând va fi. Momentan, am selectat și am invitat un număr de clienți fideli să testeze aplicația  și să ne dea feedback cu privire la funcționalitățile sale. În următoarele săptămâni și luni, vom deschide aplicația pentru un grup mai mare de oameni și vom adăuga tot mai multe funcționalități. De ce am decis să mergem mai departe cu o versiune brută? Ei bine, ne-a luat deja mult timp pentru a lansa produsul, și, din moment ce crește cererea pentru tot mai multe produse digitale, a trebuit să pornim de undeva. Dacă am fi așteptat ca fiecare caracteristică să fie impecabilă, ne-ar fi luat prea mult timp. Acum, că aplicația este deja folosită de clienți, presiunea pentru a o face perfect funcțională este și mai mare. Așadar, rămâneți aproape, în curând vom dezvălui tot mai multe detalii despre aplicație. De asemenea, este de la sine înțeles că feedback-ul vostru va fi foarte apreciat.

 

Ce planuri aveam

 

Noi sucursale urmează să fie deschise

Aceasta ar fi trebuit să fie principala știre a primelor trei luni din an – suntem în plin proces de extindere a amprentei noastre fizice. La începutul anului am început să deschidem noi sucursale atât în Bulgaria, cât și în România, iar în paralel am rebranduit rețeaua deja existentă. Aveam planuri mari: peste 50 de noi sucursale urmau să fie deschise în prima jumătate a acestui an. Cu câteva săptămâni în urmă eram în plan, cu 30 de sucursale, fie rebranduite, fie nou deschise. Adaptarea la noua realitate de business a însemnat punerea acestui proiect major în așteptare. Sperăm că vom împărtăși vești mai bune în viitorul apropiat.

 

Noua noastră arhitectură de brand este aici

Schimbarea modului în care ne prezentăm cu marca TBI Bank în fața clienților noștri nu poate fi o sarcină ușoară și nu are nici o rezolvare rapidă. Prin urmare, un grup de 50 de colegi, conduși de Co_Consultancy, o companie de top din Marea Britanie, care a rebranduit o mulțime de afaceri din întreaga lume, lucrează deja de aproape șase luni la rebrandingul nostru. Acum avem rezultatul și foarte curând vom împărtăși cu voi cum va arăta „familia noastră phygitală” în viitor.  Spoiler Alert! În aceeași linie cu tendințele globale, soluțiile noastre comerciale vor fi poziționate ca o metodă de plată alternativă, sub denumirea de „TBI Pay”. Am dezvăluit prea mult? Probabil ☺ Dar acesta este doar începutul, vom veni cu tot mai multe informații în următoarele luni.

Și, nu în ultimul rând, dragi cititori, vrem să aveți certitudinea că primul și cel mai important obiectiv al nostru este să fim cu toții în siguranță –  clienți, mii de angajați, familiile noastre și  persoanele care ne sunt dragi, dar și comunitățile din care facem parte, în general. În aceste zile care sunt foarte grele, neobisnuite, facem tot posibilul să ne protejăm pe toți. Au fost instalate panouri despărțitoare pentru protecția angajaților și clienților care vin în sucursalele TBI, în stațiile de lucru la distanță și în recepțiile din sediu. Totodată, au fost distribuite măști de protecție tuturor angajaților noștri (aceasta este o poveste mai lungă, dar din cauza lipsei de măști in România, am putut organiza sa le livram din Bulgaria). De asemenea, birourile noastre sunt dezinfectate de mai multe ori pe zi.

Aveți grijă de voi! Vom trece prin această încercare împreună.

Ultimele articole

Citeste mai mult
Informare privind actualizarea dobanzilor
Informare privind actualizarea dobanzilor
tbi bank raportează o creștere de 50% a activelor totale în primele 9 luni din 2023
Informare privind actualizarea dobanzilor
tbi bank profit net 18,4 mil. euro in S1 2023
Informare privind actualizarea dobanzilor