Intrebari frecvente

Ai nevoie rapid de mai multe raspunsuri? Click pe una dintre sectiunile de mai jos pentru a afla raspunsurile la cele mai frecvente intrebari.

Daca tot nu gasesti raspunsul la intrebarea ta, poti apela Contact Center la numarul de telefon 021 529 86 00 sau trimite un email la adresa ccc@tbicallcenter.ro.

Depozitul Online


Pot deschide un Depozit Online cetatenii romani, rezidenti, in varsta de cel putin 18 ani care au un cont deschis la orice banca din Romania.



Ai nevoie doar de o poza lizibila a actului de identitate.



Dobanda este fixa pe toata durata depozitului.



In functie de numarul cererilor primite, aprobarea poate dura de la cateva ore pana la maxim 24h. In urma aprobarii cererii vei primi prin email contul IBAN in care va trebui sa transferi suma necesara constituirii depozitului.



Deschiderea depozitelor online este complet gratuita! Ai 0 comision de administrare, 0 comision la incasarea sumelor prin transfer bancar din alte banci la TBI Bank si 0 comision la retragerea in numerar sau prin transfer bancar a sumelor din depozit.



Poti deschide un numar nelimitat de depozite online. Oricand doresti sa constitui un depozit nou trebuie doar sa te loghezi in Platforma Online, utilizand adresa de email impreuna cu parola aleasa si sa completezi o noua cerere de depozit.



In functie de optiunea aleasa in momentul constituirii depozitului, sumele disponibile la scadenta vor putea fi retrase in numerar din agentiile TBI Bank sau prin transfer bancar catre contul din care au fost initial transmise fondurile. Pentru retragerea in numerar a sumelor va trebui sa te prezinti personal la una dintre agentiile noastre din Bucuresti, Iasi, Constanta, Craiova sau Oradea.



Poti lichida depozitul in orice moment, urmand ca sumele disponibile sa fie retrase conform optiunii alese la constituirea depozitului - retragere in numerar intr-una din agentiile TBI Bank sau transfer bancar. Lichidarea anticipata a depozitului atrage dupa sine aplicarea valorii dobanzii practicate de Banca la contul curent standard din ziua lichidarii anticipate, pentru perioada scursa de la data constituirii depozitului pana la data lichidarii acestuia. Dobanda astfel calculata se va impozita conform reglementarilor legale in materie, valabile la data platii dobanzii.



Depozitele constituite la TBI Bank EAD Sofia Sucursala Bucuresti sunt garantate de Fondul de Garantare a Depozitelor Bancare din Bulgaria, in limita plafonului de 100 000 EUR per deponent. Pentru informatii suplimentare acceseaza: 
https://www.dif.bg/en/for-depositors/for-depositors
Formularul pentru Informatiile oferite Deponentilor



Selectezi produsul de depozit care se potriveste cel mai bine nevoilor tale, citesti si accepti termenii si conditiile, furnizezi cateva date de contact impreuna cu datele personale, incarci o poza lizibila a actului de identitate si confirmi cererea prin intermediul codului unic primit prin SMS. Rapid si usor - totul ar trebui sa dureze cel mult 10 minute! Utimul pas este transferul sumei din contul tau deschis la orice alta banca din Romania in contul IBAN al depozitului, pe care il vei primi pe email dupa aprobarea cererii. Indata ce banii vor ajunge in cont, depozitul se va constitui automat, iar pe email vei primi contractul de depozit.



Poti adauga sume noi prin deschiderea unui nou depozit.



Impozitul pe venit de 10% se va retine inainte de plata dobanzii datorate si va fi transferat ulterior la Agentia Nationala de Administrare Fiscala.


Depozitul Simplu


Poti deschide un depozit in EUR, USD sau LEI la oricare din agentiile TBI Bank din Bucuresti, Iasi, Constanta, Craiova sau Oradea. Mai mult, poti aplica online pentru un depozit in LEI, completand o cerere in Platforma de Depozite.



Ai 0 comision de administrare pentru conturile standard, 0 comision la incasarea sumelor prin transfer bancar din alte banci la TBI Bank si 0 comision la retragerea in numerar la data scadentei. 



Dobanda este fixa pe toata durata depozitului.



Poti adauga sume noi prin deschiderea unui nou depozit. 



Impozitul pe venit de 10% se va retine inainte de plata dobanzii datorate si va fi transferat ulterior la Agentia Nationala de Administrare Fiscala.


Creditul de nevoi personale


  • vechime la actualul loc de munca:  minim 3 luni neintrerupte 
  • varsta aplicantilor: de la 24 ani pana la 75 ani (varsta maxima a aplicantului la data finalizarii contractului de credit)
  • venit minim lunar acceptat: 800 lei
  • pensia minima acceptata: 704 lei


  • copie dupa actul de identitate
  • acord ANAF / ultimul talon de pensie in original
  • cerere credit de nevoi personale
  • acord prelucrare date cu caracter personal


Valoarea maxima pe care o puteti obtine este determinata de veniturile si cheltuielile lunare, precum si in functie de gradul de indatorare existent la momentul incheierii creditului, fara a depasi plafonul de 25000 ron.



Perioada maxima este de 60 luni cu conditia ca la sfarsitul perioadei contractuale varsta implinita sa nu depaseasca 75 de ani.



Da, clientul are dreptul in orice moment de a rambursa anticipat integral sau partial obligatiile sale de plata pe intreaga durata a contractului. 



1. Online cu un card de debit emis in RON, prin introducerea CNP-ului titularului de contract si a unei adrese de e-mail valide.

2. Rapid si simplu, la orice punct de incasare PayPoint, SelfPay (ZebraPay) sau Qiwi.

3. Transfer bancar (cu minim 3 zile lucratoare inainte de data scadenta) in urmatoarele conturi:

  • Raiffeisen Bank: RO72RZBR0000060016450006
  • TBI Bank EAD Sofia – Sucursala Bucuresti: RO24TBIB9311001900005202

Credit online de bunuri


Cumperi online in continuare de la cei 150 de parteneri ai nostri.
Din limita de credit ramasa, continui sa cumperi in rate din magazinele online ale partenerilor nostri fara drumuri la banca, in cel mai rapid si simplu mod cu putinta:

  • Accesezi unul dintre magazinele online partenere
  • Umpli cosul de cumparaturi cu produsele dorite
  • Alegi TBIPay ca metoda de plata
  • In continuare, lasa-te ghidat de procesul de plata online!


Online cu un card de debit emis in RON, prin introducerea CNP-ului titularului de contract si a unei adrese de e-mail valide.

Rapid si simplu, la orice punct de incasare SelfPay (fost ZebraPay), PayPoint sau QIWI precum si in orice sucursala Raiffeisen Bank sau Banca Transilvania, prin scanarea codului de bare imprimat pe extrasul de cont in partea stanga sus si tastarea sumei de plata.

Locatiile Pay Point aici.

Statiile de plata SelfPay si lista tuturor serviciilor la care ai acces sunt disponibile aici.

Localizeaza cel mai apropiat terminal QIWI aici.

Prin depunere numerar sau transfer bancar (cu minim 3 zile lucratoare inainte de data scadenta), intr-unul din conturile TBI Credit, dupa cum urmeaza:

DEPUNERE NUMERAR  

Raiffeisen Bank: RO62RZBR0000060003865697
CEC Bank: RO60CECEB20044RON3223291
TBI Bank: RO24TBIB9311001900005202
BCR: RO96RNCB0072049681080002

TRANSFER BANCAR    

Banca Transilvania (contract – linie de credit): RO37BTRL0450160100703845
Raiffeisen Bank: RO72RZBR0000060016450006
TBI Bank EAD Sofia – Sucursala Bucuresti: RO24TBIB9311001900005202 
CEC Bank: RO60CECEB20044RON3223291
BCR: RO96RNCB0072049681080002

Prin aplicatia Pago despre care poti afla mai multe detalii aici.



Serviciul Relatii Clienti la 021 529 86 00
sau e-mail: ccc@tbicallcenter.ro 
Luni-Vineri 9:00 – 18:00



Suma de plata trebuie achitata pana la data scadenta comunicata prin intermediul extrasului de cont. Acesta se emite lunar si se va transmite la adresa de e-mail pe care ne-ai oferit-o.



Datele personale pot fi actualizate prin completarea sectiunii “Actualizare date personale” sau sunand la Serviciul Relatii Clienti la 021 529 86 00, de Luni pana Vineri intre orele 9:00 – 18:00



In 14 zile calendaristice de la data aprobarii creditului ai posibilitatea de a te retrage din contract. Pentru asta, contacteaza comerciantul la care ai efectuat cumparaturile!
Ulterior vei fi contactat pentru a finaliza procesul de anulare.



Da, poti solicita retragerea asigurarii din contract prin email la ccc@tbicallcenter.ro sau telefonic la 021 529 86 00, in termen de 20 de zile calendaristice de la data aprobarii.



O copie a contractului tau a fost trimisa via e-mail pe adresa furnizata de catre tine in aplicatia de credit. 
Pastram si noi o copie a contractului tau, daca nu o gasesti in inboxul tau suna-ne la 021 529 86 00, ti-o vom trimite. 


Cardul de credit


Achizitionezi un credit de bunuri online finantat de TBI Credit.



In urma aprobarii creditului de bunuri pentru care ai aplicat, in 10 zile lucratoare, vei primi prin posta la adresa de corespondenta un card de credit emis sub sigla MasterCard.
Pentru a intra in posesia codului PIN, trimite  SMS la 3726 cu textul mentionat in scrisoarea de intampinare, utilizand numarul de telefon mobil pe care l-ai furnizat catre TBI Credit.



  • Utilizeaza prima data cardul la ATM (bancomat)* cu introducerea corecta a codului PIN si cardul tau se activeaza automat, sau
  • Poti solicita activarea contactand Serviciul Clienti la 021 202 69 99

*Prima tranzactie la ATM poate fi o simpla interogare de sold.



Solicita regenerarea codului PIN, opteaza pentru transmiterea sa prin SMS si in cateva minute primesti un nou cod PIN la numarul de telefon mobil pe care l-ai furnizat catre TBI Credit. 



Suma de plata trebuie achitata pana la data scadenta comunicata prin intermediul extrasului de cont. Acesta se emite lunar si se va transmite in functie de optiunea ta la adresa de e-mail sau adresa de corespondenta pe care le-ai furnizat catre TBI Credit. Primul extras va contine pe langa prima rata si comisionul de administrare lunara a creditului.



Opteaza pentru transmiterea extrasului de cont lunar catre adresa ta de e-mail.



- 5% din suma utilizata (inclusiv taxe si comisioane)  pe care nu ai transferat-o la rambursarea in rate
- 5% din ratele lunare corespunzatoare tranzactiilor rambursate in rate
- Dobanda, inclusiv cea aferenta ratelor lunare (daca este cazul)
- Sumele provenite din depasirea neautorizata de limita si/sau penalizari (daca este cazul)

Suma minima de plata este specificata in extrasul lunar de cont.



Online cu un card de debit emis in RON, prin introducerea CNP-ului titularului de contract si a unei adrese de e-mail valide.

Rapid si simplu, la orice punct de incasare PayPointSelfPay (ZebraPay) sau Qiwi.

Lista locatiilor PayPoint o gasesti aici.

Statiile de plată SelfPay si lista tuturor serviciilor la care ai acces sunt disponibile aici.

Localizeaza cel mai apropiat terminal QIWI aici.

Transfer bancar (cu minim 3 zile lucratoare inainte de data scadenta) in urmatoarele conturi:

Banca Transilvania (contract – linie de credit): RO37BTRL0450160100703845
Raiffeisen Bank: RO72RZBR0000060016450006
TBI Bank EAD Sofia – Sucursala Bucuresti: RO24TBIB9311001900005202 
CEC Bank: RO60CECEB20044RON3223291
BCR: RO96RNCB0072049681080002

Prin aplicatia Pago despre care poti afla mai multe detalii aici.



Contact card 
Pentru orice informatii legate de cardul tau sau in cazul in care vrei sa-l declari ca fiind pierdut/furat te rugam să contactezi Serviciul Carduri la numarul de telefon 021 202 69 99.
Disponibil 24/7

Contact informatii generale
Pentru orice alte informatii legate de cardul tau (functionalitate card, receptionare card si PIN, primire extrase de cont) foloseste una din variantele de mai jos:
Serviciul Relatii Clienti la 021 529 86 00
sau e-mail: ccc@tbicallcenter.ro  
Luni-Vineri 9:00 – 18:00


Inchidere carduri


Poti efectua tranzactii cu cardul de credit pana la 30 Septembrie 2020.



Nu vei mai putea efectua tranzactii cu cardul, insa poti face in continuare cumparaturi de la partenerii nostri online, din limita de credit.



Ai posibilitatea de refinantare a datoriei existente pe cardul tau, prin acordarea unui Credit de Consum utilizand politica de creditare curenta.

SAU

Poti achita intreaga suma datorata pana la 30 Septembrie 2020.



La adresa de e-mail ccc@tbicallcenter.ro, sunand la Serviciul Relatii Clienti la numarul de telefon 021 529 86 00, sau in orice sucursala TBI Credit



Sunand la numarul de telefon 021 202 69 99 sau prin verificarea extrasului lunar de cont transmis.


Contact

Serviciul Relatii Clienti
T: 021 / 529 86 00
E: ccc@tbicallcenter.ro

Program de lucru:
Luni - Vineri
| 08:00 - 17:00 

Sambata - Duminica
| Inchis 

Pentru Depozite Online folositi adresa de contact: depoziteonline@tbibank.ro

Retea

Sediu Central

Bucuresti, Romania,
Strada Putul lui Zamfir, nr. 8-12, Sector 1