Modalitati de plata a ratei

TBI Credit iti ofera multiple posibilitati de plata a ratelor de credit!
Pentru oricare dintre modalitatile de plata enumerate mai jos este necesar sa detineti urmatoarele informatii: CNP (codul numeric personal), numarul de contract si valoarea pe care trebuie sa o platiti.

In plus, de acum ai la indemana serviciul non-stop unde poti verifica suma de plata si data scadenta, la orice ora. 
Foarte simplu, fara a mai astepta sa intri in legatura cu unul dintre colegii nostri:

  • Apelezi Serviciul Relatii Clienti la 021/529.86.00
  • Selectezi tasta 1 pentru limba romana, apoi tasta 1 pentru TBI Credit si tasta 0 pentru a afla suma de plata
  • Tastezi codul numeric personal (CNP)
  • Gata! Informatia actualizata pentru fiecare contract activ pe care il detii la noi, iti este comunicata imediat!

1. Plata online

Oricand, foarte simplu si rapid

Pentru a fi usor, am creat o platforma speciala unde puteti plati ratele, in 3 pasi simpli, cu cardul personal (debit). Introduceti CNP-ul titularului de cont si adresa email cu care v-ati inregistrat la semnarea contractului, alegeti contractul pentru care doriti sa faceti plata (daca aveti mai mult de unul), completati detaliile cardului si efectuati plata prin PayU, in siguranta.

Plateste online

2. Plata recurenta - serviciu automat de rambursare rapida

Metoda de plata „Plata recurenta” consta in plata lunara a ratelor de credit prin debitarea automata a contului de card a carui referinta este introdusa de dvs. pe site-ul nostru https://tbibank.ro/plateste-rata. Prin bifarea casutei declarati in mod expres ca sunteti de acord cu activarea optiunii de plata recurenta. Plata recurenta cu cardul reprezinta posibilitatea ca TBI Credit IFN S.A. sa retraga de pe cardul dumneavoastra, la data scadenta conform contractului dvs. de credit, respectiv, graficului de rambursare, ratele de credit aferente contractului/contractelor dvs. de credit. TBI Credit va interoga contul Dvs. pentru a colecta automat sumele datorare aferente ratelor restante atat timp cat nu veti depasi 95 zile de intarziere. In cazul in care veti depasi 95 zile de intarziere va trebui sa utilizati o alta modalitate de plata. Puteti oricand renunta la optiunea de plata recurenta urmand urmatoarea procedura: apelati Contact Center TBI Credit IFN S.A. la numarul dedicat 021 529 86 00, solicitand anularea optiunii de plata recurenta. 
Plata ratelor la contractul dvs. de credit este procesata de PayU S.A., care este un operator independent cu privire la aceasta prelucrare a datelor. Pentru a vedea detalii despre prelucrarea de date efectuata de PayU S.A., accesati https://romania.payu.com/declaratie-de-confidentialitate/ Datele dumneavoastra de card nu sunt prelucrate in niciun mod de TBI Credit IFN S.A. si nu vor fi stocate de PayU, acestea urmand sa fie stocate doar de institutia de autorizare a tranzactiei.

 

3. La punctele de incasare PayPoint

Terminalele PayPoint sunt prezente aproape in orice punct comercial semnificativ. Plata la un terminal PayPoint se va face prin prezentarea codului de bare din extrasul de cont si a sumei de plata.

4. La statiile de plata SelfPay

Plata la orice terminal SelfPay se va face prin scanarea codului de bare de pe documentul de plata (ex. contract sau extras de cont), sau prin introducerea CNP-ului titularului de contract, selectarea contractului pentru care se efectueaza plata si introducerea sumei de plata.

5. La statiile de plata QIWI

Plata la orice terminal QIWI se va face prin introducerea CNP-ului titularului de contract, selectarea contractului pentru care se efectueaza plata si introducerea sumei de plata.

6. Prin transfer bancar

Prin transfer bancar (cu minim 3 zile lucratoare inainte de data scadenta): comod, sigur si rapid. Utilizati servicii electronice de plati (internet banking), sau completati un ordin de plata.

Conturile bancare in care puteti efectua transferul bancar sunt:

7. Prin depunere numerar

Prin depunere numerar (cu minim 3 zile lucratoare inainte de data scadenta): simplu si avantajos. Nu este necesar sa aveti cont curent, acces la internet sau internet banking.

Conturile bancare in care puteti efectua depunerea numerar sunt:

Contact

Serviciul Relatii Clienti
T: 021 / 529 86 00
E: ccc@tbicallcenter.ro

Program de lucru:
Luni - Vineri
| 08:00 - 17:00 

Sambata - Duminica
| Inchis 

Retea

Sediu Central TBI Credit

Bucuresti, Romania,
Str. Putul lui Zamfir, nr. 8-12, parter + etaj 1, Sector 1