Modalitati de plata a ratei

repayment methods

Modalitati de plata a ratei

tbi iti ofera multiple posibilitati de plata a ratelor de credit! Pentru oricare dintre modalitatile de plata enumerate mai jos este necesar sa detineti urmatoarele informatii: CNP (codul numeric personal), numarul de contract si valoarea pe care trebuie sa o platiti.

In plus, de acum ai la indemana serviciul non-stop unde poti verifica suma de plata si data scadenta, la orice ora. Foarte simplu, fara a mai astepta sa intri in legatura cu unul dintre colegii nostri:

  • Apelezi Serviciul Relatii Clienti la 021/529.86.00
  • Selectezi tasta 1 pentru limba romana, apoi tasta 1 pentru Credite Persoane Fizice si tasta 0 pentru a afla suma de plata
  • Tastezi codul numeric personal (CNP)
  • Gata! Informatia actualizata pentru fiecare contract activ pe care il detii la noi, iti este comunicata imediat!
NOU! Plata din aplicatia tbi

Plateste-ti ratele simplu si rapid direct din telefon. Descarca gratuit aplicatia tbi din Google Play sau App Store. Vezi cat e de simplu

Descarca acum
Plata online

Oricand, foarte simplu si rapid

Pentru a fi usor, am creat o platforma speciala unde puteti plati ratele, in 3 pasi simpli, cu cardul personal (debit). Introduceti CNP-ul titularului de cont si adresa email cu care v-ati inregistrat la semnarea contractului, alegeti contractul pentru care doriti sa faceti plata (daca aveti mai mult de unul), completati detaliile cardului si efectuati plata prin PayU, in siguranta.

Plateste online
Plata recurenta

Plata recurenta – serviciu automat de rambursare rapida

Metoda de plata „Plata recurenta” consta in plata lunara a ratelor de credit prin debitarea automata a contului de card a carui referinta este introdusa de dvs. pe site-ul nostru /platese-rata. Prin bifarea casutei declarati in mod expres ca sunteti de acord cu activarea optiunii de plata recurenta. Plata recurenta cu cardul reprezinta posibilitatea ca tbi bank sa retraga de pe cardul dumneavoastra, la data scadenta, sumele de plata conform contractului de credit pe care il detineti. In cazul creditelor de consum se vor retrage sumele de plata scadente conform graficului de rambursare. In cazul produselor de tip linie de credit sau carduri de credit, se va retrage suma minima de plata aferenta extrasului de cont scadent. tbi bank va incepe sa retraga automat ratele lunare de plata incepand cu luna urmatoare activarii serviciului Direct Debit – Plata Recurenta, prin urmare pentru luna activarii se va procesa plata realizata, indiferent daca aceasta este mai mica sau mai mare decat suma datorata.
tbi bank va interoga contul Dvs. pentru a colecta automat sumele datorare aferente ratelor restante atat timp cat nu veti depasi 95 zile de intarziere. In cazul in care veti depasi 95 zile de intarziere va trebui sa utilizati o alta modalitate de plata. Puteti oricand renunta la optiunea de plata recurenta urmand urmatoarea procedura: apelati Contact Center tbi bank la numarul dedicat 021 529 86 00, solicitand anularea optiunii de plata recurenta.
Plata ratelor la contractul dvs. de credit este procesata de PayU S.A., care este un operator independent cu privire la aceasta prelucrare a datelor. Pentru a vedea detalii despre prelucrarea de date efectuata de PayU S.A., accesati https://romania.payu.com/declaratie-de-confidentialitate/ Datele dumneavoastra de card nu sunt prelucrate in niciun mod de tbi bank si nu vor fi stocate de PayU, acestea urmand sa fie stocate doar de institutia de autorizare a tranzactiei.

La punctele de incasare PayPoint

Terminalele PayPoint sunt prezente aproape in orice punct comercial semnificativ. Plata la un terminal PayPoint se va face prin prezentarea codului de bare din extrasul de cont si a sumei de plata.

PayPoint
Plata prin un-doi

UN-DOI este un canal de rambursare in care clientul poate efectua plati prezentand codul de bare la locatia de plata sau utilizand aplicatia mobila un-doi, avand nevoie de numarul contractului si CNP pentru a finaliza tranzactia.

Vezi locatiile de plata aici.

La statiile de plata SelfPay

Plata la orice terminal SelfPay se va face prin scanarea codului de bare de pe documentul de plata (ex. contract sau extras de cont), sau prin introducerea CNP-ului titularului de contract, selectarea contractului pentru care se efectueaza plata si introducerea sumei de plata.

SelfPay
Prin transfer bancar sau depozit în numerar

Prin transfer bancar (cu minim 3 zile lucratoare inainte de data scadenta): comod, sigur si rapid. Utilizati servicii electronice de plati (internet banking), sau completati un ordin de plata.

Prin depunere numerar (cu minim 3 zile lucratoare inainte de data scadenta): simplu si avantajos. Nu este necesar sa aveti cont curent, acces la internet sau internet banking. Contul bancar in care puteti efectua transferul bancar sau depunerea numerar este:

  • tbi bank EAD Sofia – Sucursala Bucuresti: RO67TBIB9311001900031103
subheader line subheader line
Contact
Program de lucru
Luni - Vineri
08:00 - 17:00
Sambata - Duminica
Inchis
Sediu Central
Bucuresti, Romania,
Str. Putul lui Zamfir, nr. 8-12, Sector 1
Informatii generale si locatii