Tu intrebi, noi raspundem

Ne pasa de tine

Ne pasa de tine

Ne propunem sa fim transparenti si ne dorim ca fiecare dintre clientii nostri sa fie informati despre munca noastra si despre produsele si serviciile pe care le oferim, in special intr-o situatie neasteptata precum cea actuala. Am creat aceasta pagina pentru dvs., astfel incat sa gasiti usor raspunsuri la intrebarile pe care probabil le aveti deja.  Avem grija de voi si puteti conta pe noi.


Sucursalele noastre si-au schimbat programul de lucru obisnuit, astfel ca acum sunt deschise intre orele 10:00-16:00, de luni pana vineri.

Intervalul 11:00-13:00 este rezervat clientilor de peste 65 ani. Dam astfel curs recomandarii autoritatilor si va rugam sa respectati si dvs. toate prevederile in vigoare.

Va puteti baza pe sprijinul nostru si pe acelasi nivel ridicat al serviciilor noastre chiar si in vremuri de neliniste si provocari economice. 

Dorim sa va informam despre orice posibile schimbari care ar putea aparea in programul nostru de lucru, de aceea il actualizam constant pe harta noastra cu locatii TBI

Daca aveti intrebari cu privire la acest subiect, va rugam sa contactati Serviciul Relatii Clienti la: 021 529 86 00 sau sa completati formularul de contact. Va rugam sa fiti rabdatori si sa incercati din nou daca linia este ocupata – facem tot posibilul pentru a raspunde si a acorda toata atentia necesara tuturor clientilor nostri.



Da, sunteti in siguranta. Aplicam toate masurile de igiena si sanitare atat de necesare pentru a proteja sanatatea angajatilor cat si a clientilor nostri. Personalul nostru este instruit, poarta masti si manusi si folosesc produsele igienizante recomandate, iar locatiile noastre sunt dezinfectate in mod regulat. 

Nu uitati ca sanatatea dvs. este si in mainile dvs. Am dotat agentiile noastre cu produse de dezinfectare la intrare. Va rugam sa le folositi atunci cand intrati intr-una din agentii si pastrati distanta sociala de cel putin 2 metri atunci cand stati la coada (conform restrictiilor guvernamentale, este interzis accesul in agentie a mai mult de 2 persoane), sau, si mai bine, asteptati afara atunci cand deja exista un client inauntru.



Nu. Puteti solicita un credit de nevoi personale ca si pana acum, cererea va fi supusa verificarilor standard. Aveti posibilitatea sa aplicati online sau sa vizitati una dintre sucursalele noastre. 



Va punem la dispozitie mai multe optiuni:

  • Plata Online – oricand, simplu si rapid, folosind un card de debit deschis in RON, introduceti CNP-ul titularului de contract si o adresa valida de email. 
  • La orice terminal PayPoint
  • La orice terminal SelfPay
  • La orice statie de plata QIWI 
  • Prin Transfer Bancar
  • Prin depunere numerar

Pentru alte cazuri, va rugam sa contactati Serviciul Relatii Clienti la 021 529 86 00 sau sa completati formularul de contact.



Da, aveti posibilitatea de a face plata digital de acasa, astfel:

  • Online – oricand, simplu si rapid, folosind un card de debit deschis in RON, introduceti CNP-ul titularului de contract si o adresa valida de email.
  • Prin transfer bancar – folosind serviciile de mobile banking ale altor banci.

Pentru intrebari suplimentare, va rugam contactati Serviciul Relatii Clienti la 021 529 86 00 sau completati formularul de contact pentru a primi asistenta. 



Daca nu aveti posibilitatea de a va mai achita ratele la timp din cauza crizei pandemice, va rugam sa ne contactati prin telefon la 021 529 86 00 sau completati formularul de contact, pentru a va oferi cea mai potrivita solutie in contextul actual.



Acoperirea prin asigurare incepe odata cu acordarea creditului si cu plata primei de asigurare.

Asigurarea atasata creditului va acopera in cazul unor evenimente care va pot afecta siguranta financiara precum: pierderea involuntara a locului de munca, spitalizare din accident si imbolnavire, ori decesul din imbolnavire sau accident.

Pentru a afla mai multe informatii, va rugam sa ne contactati prin telefon la 021 529 86 00, sau completati formularul de contact si veti primi indrumarile necesare dupa ce explicati situatia in care va aflati.



Puteti solicita in continuare credite de nevoi personale. Aveti optiunea de a aplica online pentru un astfel de imprumut. Este foarte simplu, iar unul dintre colegii nostri va va contacta in cel mult 24 de ore pentru a va prezenta ofertele in detaliu.

Pentru mai multe informatii, va rugam sa ne contactati la telefon 021 529 86 00, sau completati formularul de contact si veti primi toate indrumarile necesare.



Da, poti cumpara produse in rate de la partenerii nostri, online sau direct din magazin, in conditiile standard de aprobare a creditului.

Iti recomandam sa-ti faci cumparaturile online!



Da, poti vizita cea mai apropiata agentie TBI Bank pentru a depune cash sau poti deschide un depozit online fara a fi nevoie sa te deplasezi. Pentru a vedea care este cea mai apropiata agentie TBI Bank, foloseste harta pusa la dispozitie. 



Da. Sumele depuse si dobanzile acumulate sunt garantate pana la echivalentul a 100000 euro. Mai multe detalii despre depozitele de economii poti afla aici.



Da, poti schimba dolari sau Euro in Ron si invers in agentiile noastre ca si pana acum. Poti verifica ratele de curs valutar pe website.



Serviciul Relatii Clienti lucreaza la capacitate maxima, iar colegii sunt pregatiti sa va raspunda la orice intrebare legata de creditele/cardurile/depozitele pe care le aveti la TBI Bank. Contactati-ne cu incredere la 021 529 86 00 intre orele 08:00 -17:00, de luni pana vineri, sau completati formularul de contact.



Ne pasa de toti clientii nostri, le suntem alaturi si analizam fiecare caz in parte incercand sa fim cat mai empatici si sa le acordam toata sustinerea. Cel mai important lucru este ca dvs. sa luati legatura cu noi pentru a va ajuta si pentru a gasi impreuna cea mai buna solutie.



Pentru persoane juridice am creat o pagina separata, in care gasiti ghidul special conceput pentru clientii nostri care detin afaceri si care acum trec printr-o perioada dificila.

Accesati pagina Ghid IMM COVID-19



Informatii utile care va pot ajuta in protejarea finantelor

Activati serviciul 3D Secure pentru card

Detalii

Stati acasa, faceti cumparaturi online, in siguranta

Detalii

Aveti grija de dvs. si de familia dvs. aplicand online la un credit de nevoi personale, cu asigurare 

Detalii

Platiti ratele la timp pentru a nu va impovara mai tarziu si relaxati-va 

Detalii

Contact

Serviciul Relatii Clienti
T: 021 / 529 86 00
E: ccc@tbicallcenter.ro

Program de lucru:
Luni - Vineri
| 08:00 - 17:00 

Sambata - Duminica
| Inchis 

Retea

Sediu Central TBI Credit

Bucuresti, Romania,
Str. Putul lui Zamfir, nr. 8-12, parter + etaj 1, Sector 1