Subheader
TBI Talks
până în prezent

CUMPĂRĂ ACUM, PLĂTEȘTE MAI TÂRZIU: CUM SĂ VINZI MAI MULT ȘI SĂ CREȘTI

Sfaturi și recomandări importante pe care experții noștri le-au împărtășit în cadrul primului webinar privind metoda alternativă de plată Cumpără acum, plătește mai târziu

  • Alege o modalitate clară de informare consecventă a clienților cu privire la metoda flexibilă și convenabilă de plată în rate Cumpără acum, plătește mai târziu;
  • Comunică informații privind Cumpără acum, plătește mai târziu în mod activ pe pagina de start pentru a stimula achizițiile;
  • Adăugă o etichetă specială la produsele care pot fi achiziționate prin finanțare BNPL
  • Prezintă vizual valoarea ratelor și condițiile de rambursare
  • Nu uita să generezi e-mailuri pentru coșurile „abandonate” în mai multe etape – conform tendințelor pieței, fără acestea pierzi 10% din profitul potențial:
  • Direcționează clienții către un produs de clasă superioară și propune-le BNPL;
  • Stimulează o a doua și o a treia achiziție cu BNPL împreună cu oferte personalizate – o reducere pentru un produs/categorie/brand.

Cumperi acum, plătești mai târziu: diferența dintre „doar mă uit” și „sunt gata să cumpăr”

  • Este un mit că „Cumpără acum, plătește mai târziu” este pentru clientii cu venituri mici – statisticile arată că de la 58% dintre consumatorii cu venituri medii până la mari aleg această metodă ca primă opțiune de finanțare a achizițiilor.
  • Cumpărați acum, plătiți mai târziu pentru toate grupele de vârstă, nu doar pentru Millennials și GenZ.
  • Comercianții care implementează „Cumpără acum, plătește mai târziu” atrag noi grupuri de consumatori, care practic cumpără produse la prețuri mai mici.
  • Recomandăm să adăugați un buton obligatoriu cu opțiunea de a achiziționa un anumit articol cu „Cumpărați acum, plătiți mai târziu” pe pagina produsului, la inceput, – de exemplu, sub denumire, număr articol și preț.
  • Gândiți-vă unde să plasați subtil, dar totuși vizibil, butonul de opțiune de plată în rate „Cumpărați acum, plătiți mai târziu”.
  • Nu comunicați „Cumpărați acum, plătiți mai târziu” folosind cuvinte precum „aplicați” asociate cu împrumutul, ci cu expresii precum „plătiți cu” – formularea corectă comunică cu acuratețe această metodă utilizatorului final și poate influența pozitiv decizia acestuia de a cumpăra.

subheader line subheader line
Contact
Program de lucru
Luni - Vineri
08:00 - 17:00
Sambata - Duminica
Inchis
Sediu Central
Bucuresti, Romania,
Str. Putul lui Zamfir, nr. 8-12, Sector 1
Informatii generale si locatii