TBI Money

Credite pentru nevoi personale

Credite pentru nevoi personale

Creditul de nevoi personale este solutia ta daca esti in criza de timp, dar ai nevoie de ajutor, daca cineva depinde de tine si nu vrei sa il dezamagesti, sau daca apare o urgenta si ai nevoie de bani. 
Banii ajung la tine repede, fara prea mult efort.

Creditul Standard

Creditul TBI DUO

Creditul Cash Zero

Creditul AUTO

Credite pentru bunuri

Credite pentru bunuri

Te plimbi in parc, te asezi pe o banca si, in timp ce privesti cerul, iti dai seama ca iti doresti un telefon nou. Sau poate esti acasa, relaxandu-te. Ai bea un pahar cu apa rece. Ti-ar prinde bine un frigider cu dispenser de apa.  
Indiferent unde te-ai afla, afara sau acasa, aplica pentru cea mai rapida si usoara metoda de plata de la TBI Money!

4 rate egale, 0 costuri

Cumparaturi bunuri online

Cumparaturi bunuri din magazine

Vezi toate joburile disponibile

Vezi toate joburile disponibile


Candidatul ideal

  • Studii superioare;
  • Experienta de minim 1 an in coordonarea unei echipe de vanzari directe;
  • Are capacitatea de a organiza, coordona, controla si evalua activitatea unei echipe;
  • Capacitate de analiza, sinteza;
  • Abillitati de comunicare si de negociere;
  • Auto-motivare si capacitatea de a performa eficient in perioade dificile;
  • Cunoştinţe operare PC (Windows, Word, Excel, Internet);
  • Permis de conducere, categoria B.

Descrierea jobului

  • Sa formeze o echipa de consilieri vanzari servicii financiare;
  • Sa planifice, coordoneze si sa controleze activitatea echipei de vanzari directe;
  • Crearea si mentinerea relatiilor cu clientii aflati in portofoliul TBI;
  • Prospecteaza piata si identifica potentialii clienti, interesati de credite de nevoie personale;
  • Indeplinirea obiectivelor lunare si anuale;
  • Propunerea de solutii si recomandari pentru consolidarea vanzarilor;
  • Monitorizeaza in permanenta piata si competitia pentru a se asigura ca oferta TBI este adaptata.

Beneficii

  • oportunitati de a continua cariera intr-un mediu de munca dinamic si provocator in care competenta, calitatea, pasiunea si creativitatea joaca un rol important;
  • participarea la diverse proiecte , traininguri & cursuri;
  • asigurare medicala;
  • bonus lunar din vanzari raportat la targetul stabilit.


Candidatul ideal

Pentru Romania, suntem in cautarea TA sa te alaturi echipei pentru functia de City Manager.

Cerintele postului:

  • Studii superioare finalizate sau in curs.
  • Experiență în vânzări și/sau în vânzarea de produse financiar-bancare.
  • Cunoștințe operare PC (MS Office, Windows).
  • Atenție la detalii.
  • Abilități foarte bune de comunicare si relaționare.
  • Rezolvarea creativă a potentialelor probleme ce pot apărea.
  • Gândire strategica pe termen scurt si lung.
  • Flexibilitate și adaptabilitate.
  • Nivel de implicare, seriozitate și responsabilitate ridicat.
  • Dorință și abilitatea de a învață rapid și a se perfecționa în domeniul financiar bancar.

Descrierea jobului

  • Crearea si mentinerea relatiilor comerciale cu locatiile partenere aflate in portofoliul TBI Money.
  • Prospecteaza piata si identifica potentialii comercianti.
  • Conversia potențialilor clienți/vizitatori ai magazinelor partenere în clienți TBI Money.
  • Stabileste intalniri in vederea inceperii de noi parteneriate. Urmarirea si respectarea fluxurilor interne ale Companiei.
  • Dezvolta si intretine un portofoliu de comercianti.
  • Indeplinirea obiectivelor lunare si anuale. Propunerea de solutii si recomandari pentru consolidarea vanzarilor.
  • Monitorizeaza in permanenta piata si competitia pentru a se asigura ca oferta TBI este adaptata ei.
  • Se implica in negocierea si semnarea de parteneriate noi pe orasul alocatIn echipa noastra veti gasi oportunitati de a continua cariera intr-un mediu de munca dinamic si provocator in care competenta, calitatea, pasiunea si creativitatea joaca un rol important.
  • De asemenea, iti vei putea dezvolta in continuare abilitatile profesionale si ai o sansa reala de a investi in viitorul tau prin participarea la diverse proiecte si oportunitati de dezvoltare diferite.

Beneficii :

  • oportunitati de a continua cariera intr-un mediu de munca dinamic si provocator in care competenta, calitatea, pasiunea si creativitatea joaca un rol important;
  • participarea la diverse proiecte , traininguri & cursuri;
  • asigurare medicala;
  • bonus lunar din vanzari raportat la targetul stabilit.


Candidatul ideal

​Pentru Romania, suntem in cautarea TA sa te alaturi echipei pentru functia de City Manager.

Cerintele postului

  • Studii superioare finalizate sau in curs.
  • Experiență în vânzări și/sau în vânzarea de produse financiar-bancare.
  • Cunoștințe operare PC (MS Office, Windows).
  • Atenție la detalii.
  • Abilități foarte bune de comunicare si relaționare.
  • Rezolvarea creativă a potentialelor probleme ce pot apărea.
  • Gândire strategica pe termen scurt si lung.
  • Flexibilitate și adaptabilitate.
  • Nivel de implicare, seriozitate și responsabilitate ridicat.
  • Dorință și abilitatea de a învață rapid și a se perfecționa în domeniul financiar bancar.

Descrierea jobului

  • Crearea si mentinerea relatiilor comerciale cu locatiile partenere aflate in portofoliul TBI Money.
  • Prospecteaza piata si identifica potentialii comercianti.
  • Conversia potențialilor clienți/vizitatori ai magazinelor partenere în clienți TBI Money.
  • Stabileste intalniri in vederea inceperii de noi parteneriate.
  • Urmarirea si respectarea fluxurilor interne ale Companiei.
  • Dezvolta si intretine un portofoliu de comercianti.
  • Indeplinirea obiectivelor lunare si anuale.
  • Propunerea de solutii si recomandari pentru consolidarea vanzarilor.
  • Monitorizeaza in permanenta piata si competitia pentru a se asigura ca oferta TBI este adaptata ei.
  • Se implica in negocierea si semnarea de parteneriate noi pe orasul alocatIn echipa noastra veti gasi oportunitati de a continua cariera intr-un mediu de munca dinamic si provocator in care competenta, calitatea, pasiunea si creativitatea joaca un rol important.
  • De asemenea, iti vei putea dezvolta in continuare abilitatile profesionale si ai o sansa reala de a investi in viitorul tau prin participarea la diverse proiecte si oportunitati de dezvoltare diferite.

Beneficii :

  • oportunitati de a continua cariera intr-un mediu de munca dinamic si provocator in care competenta, calitatea, pasiunea si creativitatea joaca un rol important;
  • participarea la diverse proiecte , traininguri & cursuri;
  • asigurare medicala;
  • bonus lunar din vanzari raportat la targetul stabilit.


Candidatul ideal

​Pentru Romania, suntem in cautarea TA sa te alaturi echipei pentru functia de City Manager.

Cerintele postului:

  • Studii superioare finalizate sau in curs.
  • Experiență în vânzări și/sau în vânzarea de produse financiar-bancare.
  • Cunoștințe operare PC (MS Office, Windows).
  • Atenție la detalii.
  • Abilități foarte bune de comunicare si relaționare.
  • Rezolvarea creativă a potentialelor probleme ce pot apărea.
  • Gândire strategica pe termen scurt si lung.
  • Flexibilitate și adaptabilitate.
  • Nivel de implicare, seriozitate și responsabilitate ridicat.
  • Dorință și abilitatea de a învață rapid și a se perfecționa în domeniul financiar bancar.

Descrierea jobului

  • Crearea si mentinerea relatiilor comerciale cu locatiile partenere aflate in portofoliul TBI Money.
  • Prospecteaza piata si identifica potentialii comercianti.
  • Conversia potențialilor clienți/vizitatori ai magazinelor partenere în clienți TBI Money.
  • Stabileste intalniri in vederea inceperii de noi parteneriate.
  • Urmarirea si respectarea fluxurilor interne ale Companiei.
  • Dezvolta si intretine un portofoliu de comercianti.
  • Indeplinirea obiectivelor lunare si anuale.
  • Propunerea de solutii si recomandari pentru consolidarea vanzarilor.
  • Monitorizeaza in permanenta piata si competitia pentru a se asigura ca oferta TBI este adaptata ei.
  • Se implica in negocierea si semnarea de parteneriate noi pe orasul alocatIn echipa noastra veti gasi oportunitati de a continua cariera intr-un mediu de munca dinamic si provocator in care competenta, calitatea, pasiunea si creativitatea joaca un rol important.
  • De asemenea, iti vei putea dezvolta in continuare abilitatile profesionale si ai o sansa reala de a investi in viitorul tau prin participarea la diverse proiecte si oportunitati de dezvoltare diferite.

Beneficii :

  • oportunitati de a continua cariera intr-un mediu de munca dinamic si provocator in care competenta, calitatea, pasiunea si creativitatea joaca un rol important;
  • participarea la diverse proiecte , traininguri & cursuri;
  • asigurare medicala;
  • bonus lunar din vanzari raportat la targetul stabilit.


Candidatul ideal

​Pentru Romania, suntem in cautarea TA sa te alaturi echipei pentru functia de City Manager.

Cerintele postului:

  • Studii superioare finalizate sau in curs.
  • Experiență în vânzări și/sau în vânzarea de produse financiar-bancare.
  • Cunoștințe operare PC (MS Office, Windows).
  • Atenție la detalii.
  • Abilități foarte bune de comunicare si relaționare.
  • Rezolvarea creativă a potentialelor probleme ce pot apărea.
  • Gândire strategica pe termen scurt si lung.
  • Flexibilitate și adaptabilitate.
  • Nivel de implicare, seriozitate și responsabilitate ridicat.
  • Dorință și abilitatea de a învață rapid și a se perfecționa în domeniul financiar bancar.

Descrierea jobului

  • Crearea si mentinerea relatiilor comerciale cu locatiile partenere aflate in portofoliul TBI Money.
  • Prospecteaza piata si identifica potentialii comercianti.
  • Conversia potențialilor clienți/vizitatori ai magazinelor partenere în clienți TBI Money.
  • Stabileste intalniri in vederea inceperii de noi parteneriate.
  • Urmarirea si respectarea fluxurilor interne ale Companiei.
  • Dezvolta si intretine un portofoliu de comercianti.
  • Indeplinirea obiectivelor lunare si anuale.
  • Propunerea de solutii si recomandari pentru consolidarea vanzarilor.
  • Monitorizeaza in permanenta piata si competitia pentru a se asigura ca oferta TBI este adaptata ei.
  • Se implica in negocierea si semnarea de parteneriate noi pe orasul alocatIn echipa noastra veti gasi oportunitati de a continua cariera intr-un mediu de munca dinamic si provocator in care competenta, calitatea, pasiunea si creativitatea joaca un rol important.
  • De asemenea, iti vei putea dezvolta in continuare abilitatile profesionale si ai o sansa reala de a investi in viitorul tau prin participarea la diverse proiecte si oportunitati de dezvoltare diferite.

Beneficii :

  • oportunitati de a continua cariera intr-un mediu de munca dinamic si provocator in care competenta, calitatea, pasiunea si creativitatea joaca un rol important;
  • participarea la diverse proiecte , traininguri & cursuri;
  • asigurare medicala;
  • bonus lunar din vanzari raportat la targetul stabilit.


Candidatul ideal

Pentru Romania, suntem in cautarea TA sa te alaturi echipei pentru functia de City Manager.

Cerintele postului:

  • Studii superioare finalizate sau in curs.
  • Experiență în vânzări și/sau în vânzarea de produse financiar-bancare.
  • Cunoștințe operare PC (MS Office, Windows).
  • Atenție la detalii.
  • Abilități foarte bune de comunicare si relaționare.
  • Rezolvarea creativă a potentialelor probleme ce pot apărea.
  • Gândire strategica pe termen scurt si lung.
  • Flexibilitate și adaptabilitate.
  • Nivel de implicare, seriozitate și responsabilitate ridicat.
  • Dorință și abilitatea de a învață rapid și a se perfecționa în domeniul financiar bancar.

Descrierea jobului

  • Crearea si mentinerea relatiilor comerciale cu locatiile partenere aflate in portofoliul TBI Money.
  • Prospecteaza piata si identifica potentialii comercianti. Conversia potențialilor clienți/vizitatori ai magazinelor partenere în clienți TBI Money.
  • Stabileste intalniri in vederea inceperii de noi parteneriate.
  • Urmarirea si respectarea fluxurilor interne ale Companiei.
  • Dezvolta si intretine un portofoliu de comercianti. Indeplinirea obiectivelor lunare si anuale.
  • Propunerea de solutii si recomandari pentru consolidarea vanzarilor.
  • Monitorizeaza in permanenta piata si competitia pentru a se asigura ca oferta TBI este adaptata ei.
  • Se implica in negocierea si semnarea de parteneriate noi pe orasul alocatIn echipa noastra veti gasi oportunitati de a continua cariera intr-un mediu de munca dinamic si provocator in care competenta, calitatea, pasiunea si creativitatea joaca un rol important.
  • De asemenea, iti vei putea dezvolta in continuare abilitatile profesionale si ai o sansa reala de a investi in viitorul tau prin participarea la diverse proiecte si oportunitati de dezvoltare diferite.

Beneficii :

  • oportunitati de a continua cariera intr-un mediu de munca dinamic si provocator in care competenta, calitatea, pasiunea si creativitatea joaca un rol important;
  • participarea la diverse proiecte , traininguri & cursuri;
  • asigurare medicala;
  • bonus lunar din vanzari raportat la targetul stabilit.


Candidatul ideal

Pentru Romania, suntem in cautarea TA sa te alaturi echipei pentru functia de Agent Vanzari.

Cerintele postului :

  • Studii medii finalizate sau in curs;
  • Cunoștințe operare PC (MS Office, Windows);
  • Experienta in vanzari si/sau in vanzarea de produse financiar-bancare (reprezinta un avantaj);
  • Atentie la detalii; Abilitati foarte bune de comunicare si relationare;
  • Rezolvarea creativa a potentialelor probleme ce pot aparea; Gandire strategica pe termen scurt si lung;
  • Flexibilitate si adaptabilitate;
  • Nivel de implicare, seriozitate si responsabilitate ridicat;
  • Dorinta si abilitatea de a invata rapid si a se perfectiona in domeniul financiar bancar.

Descrierea jobului

  • Crearea si mentinerea relatiilor cu clientii aflati in portofoliul TBI;
  • Prospecteaza piata si identifica potentialii clienti, interesati de credite de nevoie personale;
  • Intocmirea si procesarea dosarelor de credit si tuturor documentelor in conformitate cu procedura interna de credit in vigoare; Indeplinirea obiectivelor lunare si anuale;
  • Propunerea de solutii si recomandari pentru consolidarea vanzarilor;
  • Monitorizeaza in permanenta piata si competitia pentru a se asigura ca oferta TBI este adaptata.

Beneficii :

  • oportunitati de a continua cariera intr-un mediu de munca dinamic si provocator in care competenta, calitatea, pasiunea si creativitatea joaca un rol important;
  • participarea la diverse proiecte , traininguri & cursuri;
  • asigurare medicala;
  • bonus lunar din vanzari raportat la targetul stabilit.


Candidatul ideal

Pentru Romania, suntem in cautarea TA sa te alaturi echipei pentru functia de Agent Vanzari.

Cerintele postului :

  • Studii medii finalizate sau in curs;
  • Cunoștințe operare PC (MS Office, Windows);
  • Experienta in vanzari si/sau in vanzarea de produse financiar-bancare (reprezinta un avantaj);
  • Atentie la detalii;
  • Abilitati foarte bune de comunicare si relationare;
  • Rezolvarea creativa a potentialelor probleme ce pot aparea;
  • Gandire strategica pe termen scurt si lung;
  • Flexibilitate si adaptabilitate;
  • Nivel de implicare, seriozitate si responsabilitate ridicat;
  • Dorinta si abilitatea de a invata rapid si a se perfectiona in domeniul financiar bancar.

Descrierea jobului

  • Crearea si mentinerea relatiilor cu clientii aflati in portofoliul TBI;
  • Prospecteaza piata si identifica potentialii clienti, interesati de credite de nevoie personale;
  • Intocmirea si procesarea dosarelor de credit si tuturor documentelor in conformitate cu procedura interna de credit in vigoare;
  • Indeplinirea obiectivelor lunare si anuale;
  • Propunerea de solutii si recomandari pentru consolidarea vanzarilor;
  • Monitorizeaza in permanenta piata si competitia pentru a se asigura ca oferta TBI este adaptata.

Beneficii :

  • oportunitati de a continua cariera intr-un mediu de munca dinamic si provocator in care competenta, calitatea, pasiunea si creativitatea joaca un rol important;
  • participarea la diverse proiecte , traininguri & cursuri;
  • asigurare medicala;
  • bonus lunar din vanzari raportat la targetul stabilit.


Candidatul ideal

  • Experienta relevanta in domeniul executarii silite ( reprezinta un avantaj );
  • Spirit de echipa, creativitate, gandire pozitiva si orientat catre rezultate;
  • Atentie de la detalii , viteza de reactie si capacitate de comunicare si organizare;
  • Responsabilitate, adaptabilitate, autocontrol.

Descrierea jobului

  • Efectueaza demersurile necesare pentru initierea procedurilor legale de recuperare a creantelor pentru portofoliul de dosare alocat in monitorizare;
  • Monitorizeaza procesul de recuperare a creantelor in dosarele de executare silita, implicandu-se activ, propunand solutii in vederea diminuarii termenului de recuperare si maximizarii sumelor recuperate;
  • Dezvolta si mentine o buna relatie profesionala cu executorii judecatoresti cu care colaboreaza; efectueaza deplasari la biroul acestora in cazul in care este necesar;
  • Obtine lunar informatii de la executorii judecatoresti despre stadiul dosarelor aflate in procedura, pe care le inregistreaza / importa si actualizeaza in aplicatia interna de date;
  • Solicita executorilor judecatoresti efectuarea de interogari la institutiile statului in vederea identificarii angajatorilor, bunurilor mobile si imobile si se asigura cu privire la derularea acestor proceduri;
  • Verifica si se asigura cu privire la infiintarea popririlor pe veniturile si disponibilitatilor banesti detinute sau datorate de catre tertii popriti (angajatori/banci); urmareste respectarea popririlor infiintate si stabileste dupa caz masurile legale pentru executarea acestora;
  • Centralizeaza lunar recuperarile realizate pe portofoliul in executare pe care il monitorizeaza si actualizeaza in aplicatia interna informatiile pentru dosarele in care nu se inregistreaza incasari;
  • Negociaza cu debitorii incheierea de angajamente de plata si monitorizeaza respectarea acestora.

Beneficii :

  • oportunitati de a continua cariera intr-un mediu de munca dinamic si provocator in care competenta, calitatea, pasiunea si creativitatea joaca un rol important;
  • participarea la diverse proiecte, traininguri & cursuri;
  • asigurare medicala; bonus lunar raportat la targetul stabilit.


Candidatul ideal

Your career is about what you want to be and who you want to be. It’s about bringing your skills, your curiosity and your best true self to your work. Here, you’ll match your ingenuity with the latest technology to make incredible things.

We are looking across the country for a colleague to join our Collection Department. If you are in Bucharest or any other city in the country and you like to be part of a young and full of energy team, you are invited to join us.

Professional qualities :

  • Higher education (bachelor's degree) preferably economic or legal;
  • Experience in the financial-banking sector;
  • Experience in debt collection, analysis, anti-fraud at least 1 year;
  • Advanced knowledge in operating P.C. - MSOffice (excel, word, internet).

Personal qualities:

  • Very good communication and negotiation skills;
  • You are persevering and persuasive in achieving your goals;
  • Natural and strong motivation in achieving goals;
  • Self-motivated person;
  • Customer orientation;
  • Ability to work under pressure;
  • Analytical sense and initiative in making decisions quickly and correctly depending on the situations encountered.

Descrierea jobului

Responsibilities:

  • Contact customers via e-mail/phone/fax and initiate collection activities;
  • Reporting / Investigating suspected fraud identified in daily activity;
  • Collaborates with all the company's departments in order to achieve the individual objective, as well as to solve the cases encountered in the collection activity;
  • Provide necessary information of credit worthiness to customer service when required;
  • Establishes, through negotiation, short payment terms, according to the strategy at department level;
  • Manage the customer portfolio within the agreed credit terms and credit limits;
  • Meet cash collection targets keep up-to-date; Using all collection tools (phone, SMS, email, travel) in order to achieve the target.

We offer:

  • Career advancement in leading organization in its industry;
  • Working environment based on openness and team work;
  • Modern office facility with excellent location (Str. Putul lui Zamfir, nr. 8-12);
  • Opportunity to work from home according to the team level schedule;
  • Health subscription at Regina Maria;
  • The benefits of a Fresh Fruits Office Program.


Candidatul ideal

Since you are reading this, you probably are interested in making a difference in digital banking. How about taking a role in TBI Bank’s Administrative Team as Complaints Officer ? You’ll get the opportunity to be part of our team,located in Dorobanti neighbourhood.

Professional qualities:

  • Education: University degree;
  • Professional experience: prior experience in a related or similar position will be considered as plus;
  • Computer proficiency;
  • Language proficiency: good level of English.

Personal qualities:

  • Ability to learn fast and work in dynamic environment;
  • Excellent communication and understanding skills;
  • Problem solving.

Descrierea jobului

Responsibilities:

  • Processing and solving complaints from clients;
  • Personal meetings with clients;
  • Registers, categorizes and performs investigation regarding the complaints received;
  • Gathers, organizes the necessary information and officially responds to the complaint on behalf of the respective legal entity;
  • Keeps unified electronic register of all the received complaints of the legal entity;
  • Maintains detailed information and registers which one are appropriate for statistical analysis, control and monitoring;
  • Holds responsibility for keeping the complaints files;
  • Reports to the Management;
  • Gives recommendations for optimization and risk mitigation of the processes in the Bank after the respective full examination and reporting is performed;
  • Performs all other tasks assigned by the managers related to complaints.

We offer:

  • Career advancement in leading organization in its industry;
  • Working environment based on openness and team work;
  • Modern office facility with excellent location (Str. Putul lui Zamfir, nr. 8-12);
  • Health subscription at Regina Maria;
  • Annual bonus depending on the company's performance at the end of the financial year.


Candidatul ideal

Pentru Romania, suntem in cautarea TA sa te alaturi echipei pentru functia de City Manager.

Cerintele postului:

  • Studii superioare finalizate sau in curs.
  • Experiență în vânzări și/sau în vânzarea de produse financiar-bancare.
  • Cunoștințe operare PC (MS Office, Windows).
  • Atenție la detalii.
  • Abilități foarte bune de comunicare si relaționare.
  • Rezolvarea creativă a potentialelor probleme ce pot apărea.
  • Gândire strategica pe termen scurt si lung.
  • Flexibilitate și adaptabilitate.
  • Nivel de implicare, seriozitate și responsabilitate ridicat.
  • Dorință și abilitatea de a învață rapid și a se perfecționa în domeniul financiar bancar.

Descrierea jobului

  • Education: University degree;
  • Professional experience: prior experience in a related or similar position will be considered as plus;
  • Computer proficiency;
  • Language proficiency: good level of English.

Personal qualities:

  • Ability to learn fast and work in dynamic environment;
  • Excellent communication and understanding skills;
  • Problem solving.

Descrierea jobului

  • Crearea si mentinerea relatiilor comerciale cu locatiile partenere aflate in portofoliul TBI Money.
  • Prospecteaza piata si identifica potentialii comercianti.
  • Conversia potențialilor clienți/vizitatori ai magazinelor partenere în clienți TBI Money.
  • Stabileste intalniri in vederea inceperii de noi parteneriate.
  • Urmarirea si respectarea fluxurilor interne ale Companiei.
  • Dezvolta si intretine un portofoliu de comercianti.
  • Indeplinirea obiectivelor lunare si anuale.
  • Propunerea de solutii si recomandari pentru consolidarea vanzarilor.
  • Monitorizeaza in permanenta piata si competitia pentru a se asigura ca oferta TBI este adaptata ei.
  • Se implica in negocierea si semnarea de parteneriate noi pe orasul alocatIn echipa noastra veti gasi oportunitati de a continua cariera intr-un mediu de munca dinamic si provocator in care competenta, calitatea, pasiunea si creativitatea joaca un rol important.
  • De asemenea, iti vei putea dezvolta in continuare abilitatile profesionale si ai o sansa reala de a investi in viitorul tau prin participarea la diverse proiecte si oportunitati de dezvoltare diferite.

Beneficii :

  • oportunitati de a continua cariera intr-un mediu de munca dinamic si provocator in care competenta, calitatea, pasiunea si creativitatea joaca un rol important;
  • participarea la diverse proiecte , traininguri & cursuri;
  • asigurare medicala; bonus lunar din vanzari raportat la targetul stabilit.


Candidatul ideal

  • Studii superioare finalizate (domeniul economic prezinta un avantaj);
  • Experienta minim 2 ani in vanzari (experienta in vanzari catre persoane juridice prezinta un avantaj);
  • Personalitate dinamica cu excelente capacitati de comunicare, negociere si relationare interpersonala;
  • Flexibilitate si disponibilitate de a calatori in interes de serviciu;
  • Persoana ambitioasa, cu initiativa si orientata catre rezultate;
  • Spirit de echipa, creativitate, gandire pozitiva;
  • Fluenta in limba engleza – scris&vorbit; Permis de conducere – categoria B.

Descrierea jobului

  • Dezvoltarea activitatii si consolidarea pozitiei companiei prin:
  • Cresterea volumului si calitatii portofoliului de clienti SME;
  • Identificarea, contactarea si vizitarea clientilor potentiali;
  • Consolidarea relatiilor de afaceri cu clientii si furnizorii existenti; crearea de noi parteneriate de colaborare cu furnizori din diverse domenii de activitate; consilierea clientilor in alegerea ofertei optime de finantare;
  • Prezentarea si promovarea produselor companiei (credite&leasing) in conformitate cu standardele si politicile acesteia;
  • Gasirea solutiei potrivite pentru nevoile si asteptarile clientilor;
  • Ofertarea de produse, participarea la negocieri, pregatirea dosarului de finantare, urmarirea acestuia pana la finalizarea analizei, semnarea contractelor, monitorizarea derularii si finalizarii acestora;
  • Realizarea planului de vanzari lunar, trimestrial, anual; Redactarea de rapoarte periodice legate de evolutia portofoliului de clienti, activitatea de prospectare si situatia vanzarilor.

Beneficii :

  • oportunitati de a continua cariera intr-un mediu de munca dinamic si provocator in care competenta, calitatea, pasiunea si creativitatea joaca un rol important;
  • participarea la diverse proiecte, traininguri & cursuri;
  • asigurare medicala; bonus lunar din vanzari raportat la targetul stabilit.


Candidatul ideal

Pentru Romania, suntem in cautarea TA sa te alaturi echipei pentru functia de Agent Vanzari.

Cerintele postului :

  • Studii medii finalizate sau in curs;
  • Cunoștințe operare PC (MS Office, Windows);
  • Experienta in vanzari si/sau in vanzarea de produse financiar-bancare (reprezinta un avantaj);
  • Atentie la detalii;
  • Abilitati foarte bune de comunicare si relationare;
  • Rezolvarea creativa a potentialelor probleme ce pot aparea;
  • Gandire strategica pe termen scurt si lung;
  • Flexibilitate si adaptabilitate;
  • Nivel de implicare, seriozitate si responsabilitate ridicat;
  • Dorinta si abilitatea de a invata rapid si a se perfectiona in domeniul financiar bancar.

Descrierea jobului

  • Crearea si mentinerea relatiilor cu clientii aflati in portofoliul TBI;
  • Prospecteaza piata si identifica potentialii clienti, interesati de credite de nevoie personale;
  • Intocmirea si procesarea dosarelor de credit si tuturor documentelor in conformitate cu procedura interna de credit in vigoare;
  • Indeplinirea obiectivelor lunare si anuale;
  • Propunerea de solutii si recomandari pentru consolidarea vanzarilor;
  • Monitorizeaza in permanenta piata si competitia pentru a se asigura ca oferta TBI este adaptata.

Beneficii :

  • oportunitati de a continua cariera intr-un mediu de munca dinamic si provocator in care competenta, calitatea, pasiunea si creativitatea joaca un rol important;
  • participarea la diverse proiecte, traininguri & cursuri;
  • asigurare medicala; bonus lunar din vanzari raportat la targetul stabilit.


Candidatul ideal

Pentru Romania, suntem in cautarea TA sa te alaturi echipei pentru functia de City Manager.

Cerintele postului :

  • Studii superioare finalizate sau in curs.
  • Experiență în vânzări și/sau în vânzarea de produse financiar-bancare.
  • Cunoștințe operare PC (MS Office, Windows).
  • Atenție la detalii.
  • Abilități foarte bune de comunicare si relaționare.
  • Rezolvarea creativă a potentialelor probleme ce pot apărea.
  • Gândire strategica pe termen scurt si lung.
  • Flexibilitate și adaptabilitate.
  • Nivel de implicare, seriozitate și responsabilitate ridicat.
  • Dorință și abilitatea de a învață rapid și a se perfecționa în domeniul financiar bancar.

Descrierea jobului

  • Crearea si mentinerea relatiilor comerciale cu locatiile partenere aflate in portofoliul TBI Money.
  • Prospecteaza piata si identifica potentialii comercianti.
  • Conversia potențialilor clienți/vizitatori ai magazinelor partenere în clienți TBI Money.
  • Stabileste intalniri in vederea inceperii de noi parteneriate.
  • Urmarirea si respectarea fluxurilor interne ale Companiei.
  • Dezvolta si intretine un portofoliu de comercianti.
  • Indeplinirea obiectivelor lunare si anuale.
  • Propunerea de solutii si recomandari pentru consolidarea vanzarilor.
  • Monitorizeaza in permanenta piata si competitia pentru a se asigura ca oferta TBI este adaptata ei.
  • Se implica in negocierea si semnarea de parteneriate noi pe orasul alocatIn echipa noastra veti gasi oportunitati de a continua cariera intr-un mediu de munca dinamic si provocator in care competenta, calitatea, pasiunea si creativitatea joaca un rol important.
  • De asemenea, iti vei putea dezvolta in continuare abilitatile profesionale si ai o sansa reala de a investi in viitorul tau prin participarea la diverse proiecte si oportunitati de dezvoltare diferite.

Beneficii :

  • oportunitati de a continua cariera intr-un mediu de munca dinamic si provocator in care competenta, calitatea, pasiunea si creativitatea joaca un rol important;
  • participarea la diverse proiecte , traininguri & cursuri;
  • asigurare medicala; bonus lunar din vanzari raportat la targetul stabilit.


Candidatul ideal

Profilul candidatului :

  • Studii superioare finalizate (domeniul economic prezinta un avantaj);
  • Experienta minim 2 ani in domeniul bancar, preferabil pe vanzari;
  • Personalitate dinamica cu excelente capacitati de comunicare, negociere si relationare interpersonala;
  • Persoana ambitioasa, cu initiativa si orientata catre rezultate;
  • Spirit de echipa, creativitate, gandire pozitiva si orientat catre rezultate;
  • Cunoasterea limbii engleze ( prezinta un avantaj );
  • Permis de conducere – categoria B.

Descrierea jobului

Dezvoltarea activitatii si consolidarea pozitiei companiei prin:

  • Promoveaza produsele bancii si face propuneri alternative clientilor, atat in agentie cat si pe teren, in deplasarile pentru promovarea produselor bancii;
  • Cresterea volumului si calitatii portofoliului de clienti ;
  • Identificarea si contactarea potentialilor clienti ;
  • Gaseste solutia potrivita pentru nevoile si asteptarile clientilor;
  • Realizarea planului de vanzari lunar, trimestrial, anual;
  • Redactarea de rapoarte periodice legate de evolutia portofoliului de clienti, activitatea de prospectare si situatia vanzarilor.

Beneficii :

  • oportunitati de a continua cariera intr-un mediu de munca dinamic si provocator in care competenta, calitatea, pasiunea si creativitatea joaca un rol important;
  • participarea la diverse proiecte , traininguri & cursuri;
  • asigurare medicala; bonus lunar din vanzari raportat la targetul stabilit.


Candidatul ideal

  • University diploma
  • Good MS Office skills
  • Very good verbal and written communication skills
  • Knowledge of reception, administrative and clerical procedures
  • Good English - verbal and written
  • Professional tenure (office attire)
  • Attention to detail, reliability and stress tolerance
  • Very important: good use of customer service orientation, principles and practices.

Descrierea jobului

  • Greet persons entering organization
  • Direct persons to correct destinatio
  • Deal with queries from the public and customers
  • Answer the telephone, screen and direct calls
  • Provide information to callers
  • Take and relay messages
  • Ensure knowledge of staff movements in and out of organization
  • Monitor visitor access and maintain security awareness
  • Provide general administrative and clerical support
  • Prepare correspondence and documents
  • Receive and sort mail and deliveries
  • Schedule and maintain appointments diary either manually or electronically
  • Organize conference and meeting room bookings
  • Co-ordinate meetings and organize catering
  • Control inventory relevant to reception area Maintain the reception area


Candidatul ideal

Pentru Romania, suntem in cautarea TA sa te alaturi echipei pentru functia de Agent Vanzari.

Cerintele postului :

  • Studii medii finalizate sau in curs;
  • Cunoștințe operare PC (MS Office, Windows);
  • Experienta in vanzari si/sau in vanzarea de produse financiar-bancare (reprezinta un avantaj);
  • Atentie la detalii;
  • Abilitati foarte bune de comunicare si relationare;
  • Rezolvarea creativa a potentialelor probleme ce pot aparea;
  • Gandire strategica pe termen scurt si lung;
  • Flexibilitate si adaptabilitate;
  • Nivel de implicare, seriozitate si responsabilitate ridicat;
  • Dorinta si abilitatea de a invata rapid si a se perfectiona in domeniul financiar bancar.

Descrierea jobului

  • Crearea si mentinerea relatiilor cu clientii aflati in portofoliul TBI;
  • Prospecteaza piata si identifica potentialii clienti, interesati de credite de nevoie personale;
  • Intocmirea si procesarea dosarelor de credit si tuturor documentelor in conformitate cu procedura interna de credit in vigoare;
  • Indeplinirea obiectivelor lunare si anuale;
  • Propunerea de solutii si recomandari pentru consolidarea vanzarilor;
  • Monitorizeaza in permanenta piata si competitia pentru a se asigura ca oferta TBI este adaptata.

Beneficii :

  • oportunitati de a continua cariera intr-un mediu de munca dinamic si provocator in care competenta, calitatea, pasiunea si creativitatea joaca un rol important;
  • participarea la diverse proiecte , traininguri & cursuri;
  • asigurare medicala; bonus lunar din vanzari raportat la targetul stabilit.


What you get to do in this role:

  • Develop and maintain new and standardized reporting on a routine basis, i.e., define, create, automate, and maintain operational cyclical reporting, using advanced and specific reporting tools.
  • Proactive data analysis to identify both the determinant causes, the opportunities for improvement, as well as the creation of quality, efficiency and forecast reports.
  • Data exploration and ad-hoc analysis, for specific needs.
  • Work closely with the business and other departments in order to collect report specifications.
  • Key role in creating and maintaining dashboards using PowerBI that display reports and key performance indicators that are used across the company.
  • Work with internal teams and key stakeholders to curate, enhance, clean, and rationalize existing sets of dashboards and reports.
  • Understand, control and, if necessary, alter the reporting flow, in order to improve its efficiency.
  • Engage in automation initiatives of the reporting process and financial reports.

Work experience and education:

  • University degree.
  • Minimum 2 years experience in analytical functions of financial services companies, preferably in banking industry.
  • Have a structured, analytical thinking and come up with new innovative ideas.
  • Is familiar with Data warehouse concepts, data integration and BI technologies.
  • Advanced skills in one SQL flavor (T-SQL/ PL-SQL/ DB2 SQL…).
  • Previous working experience with CharismaERP would be considered an advantage.
  • Expertise in data visualization design & development with enterprise reporting tools (e.g. Tableau, Power BI, QlikView).
  • Basic understanding of the banking environment is a plus.
  • Understand contribution to business, using this knowledge to identify tactics to maximize performance is preferred.

In return, we will give you:

  • Opportunity to be a part of growing organization where you can see the difference you made!
  • Competitive Salary
  • A friendly environment & team of passionate multinational professionals.

Don’t be surprised if you talk to 16+ nationalities @ TBI Bank!



Requirements :

  • Microsoft Office proficiency;
  • Excellent written and verbal English communication skills;
  • At least 2 years of experience in marketing operations or similar type role (financial industry is a plus);
  • Strong project and time management skills;
  • Great communicator and team player with a growth mindset;
  • Detail-oriented and highly organized;
  • Eager to learn and develop new skills;
  • Good reporting and analytical skills, and ability to use insight to develop future campaigns;
  • Experience in working with a CMS system;
  • Graphic design skills;
  • Good understanding of Social Media and Digital trends - photoshop or Adobe skills.

Your future role :

  • Planning and coordinating the email marketing campaigns (newsletters, CMS, content creations, emails, landing pages );
  • Maitaining internal relationships with all teams involved in the process – MS, BB, Deposits, PR, HR; sales team;
  • Planing, developing and organizing advertising policies and campaigns that support sales;
  • Performing activities to identify potential opportunities for advertising, making proposals and prepares marketing campaigns and materials;
  • Identifying subcontractors for specific projects, makes contacts with partners, negotiates with them;
  • Offering ideas and developing advertising materials for the social media, paid campaigns, press;
  • Preparing inquiries, reports, etc., related to advertising campaigns and channels;
  • Performing other specifically assigned tasks inherent in the duties ; Translating content /adaptation of content ;
  • Providing support and assistance in organizing webinars;
  • Adapting various banners in accordance with the requirements of internal brand book;
  • Uploading content on official website and social media pages;
  • Brainstorming and developing ideas for creative marketing campaigns.

Working at TBI

  • Inclusive, supportive and collaborative culture yet with a winning mentality;
  • Caring and passionate team ;
  • Encouragement and environment to make a difference;
  • Fun – check out our TBI Bank Instagram and LinkedIn posts in Bulgaria and Romania ;
  • Deep passion for doing the best for our customers, giving them the best lending services.
  • Health subscription at Regina Maria;
  • Annual bonus depending on the company's performance at the end of the financial year.


What you get to do in this role:

  • Ensures all of the necessary deliverables for a project are completed and handed over on time and on budget.
  • Establishes and manages the project process.
  • Prepares and monitors project schedules, scope, and budgets.
  • Provides regular project status reports.
  • Organizes and leads project meetings.
  • Facilitates communications.
  • Attention to detail, with a knack for planning and organization.
  • Ability to juggle multiple tasks.
  • Flexibility to keep up with shifting priorities.
  • Proactive problem-solving skills.
  • Clear and honest communication approach.
  • Empathetic mindset that assumes the best of people.
  • Ability to navigate conflict with a calm attitude.
  • Diplomatic negotiation skills.
  • Confidence presenting to a group.
  • Ability to learn new technologies quickly and easily.
  • Experience with different project management methodologies.
  • Maintains professional and technical knowledge by attending educational workshops; reviewing professional publications; establishing personal networks; participating in professional societies.
  • Contributes to team effort by accomplishing related results as needed.

Work experience and education:

  • Min 2 years of experience in Project management or a role with activity in the area.
  • Power point, Visio or similar and excel.
  • Planning.
  • English.

In return, we will give you:

  • Opportunity to be a part of growing organization where you can see the difference you made!
  • Competitive Salary
  • A friendly environment & team of passionate multinational professionals.

Don’t be surprised if you talk to 16+ nationalities @ TBI Bank!



What you get to do in this role:

  • Executes day to day accounting tasks over the Loan Portfolio – according to local GAP;
  • Performs tasks and control over the of month-end/year-end process;
  • Prepares company regulatory reports as required by the local regulating bodies, mother company and prepares monthly reports for management – both local GAP and IFRS (Finrep, LCR, ALM, etc);
  • Provides assistance in system enforcement projects incl. preparation of business requirements assignments for development;
  • Communicates with external auditors & consultants on all issues, supports preparation of regular/ad-hoc reports and materials upon their request;
  • Ensures compliance with the relevant financial legislative requirements by studying existing and new legislation;
  • Performs analytical functions and provides assistance in all areas of operation as requested by management;
  • Processing of account statements related to accounts opened with various banks and their distribution for registration;
  • Daily preparation of cash position;
  • Monitoring the cash availabilities, following and orienting on the banks of all the payments made, establishing the financing / refinancing method depending on the available funds;
  • Preparation of payment slips, based on those sent by the Operation department;
  • Making payments through internet banking for goods contracts, personal needs contracts, office invoices, mandated commissions, refunds;
  • Drafting on paper a payment orders in order to make various transfers, sale-purchase currency.

Skills and competencies required:

  • Must have: very good knowledge of Office – Excel, Word;
  • Must have: Flexibility, Agility, Passion, Self-motivation, Integrity;
  • Excellent communication skills to interact with various departments, counterparties, and other jurisdictions;
  • Ability to work independently and as part of a team incl. take on new tasks with high level of responsibility;
  • Excellent research & analytical skills with attention to detail;
  • Ability to effectively handle multiple tasks in a tight deadline driven environment;
  • Fluency in verbal and written English.

Work experience and education:

  • Education in Accounting/Finance (Degree equivalent);
  • 5+ years of progressive experience in Financial function;
  • Previous experience in credit/financial institutions, comfort in building processes from zero, proficiency in analyzing transactions incl. cross border is a must;
  • Strong knowledge of: Statutory accounting laws, procedures & principles (both IFRS and local);
  • Tax laws & procedures;
  • Regulatory requirements (i.e. credit/financial institutions) incl. reporting specifics and rules.

We offer:

  • Career advancement in leading organization in its industry;
  • Working environment based on openness and team work;
  • Competitive remuneration;
  • Modern office facility with excellent location (Str. Putul lui Zamfir, nr. 8-12);
  • Health subscription at Regina Maria;
  • Annual bonus depending on the company's performance ;
  • The benefits of a Fresh Fruits Office Program.

Dorim sa pastram legatura cu tine in permanenta!

Dorim sa pastram legatura cu tine in permanenta!

De ce este importanta actualizarea datelor?

Pentru a utiliza produsele si serviciile oferite de TBI Money este necesar sa-ti actualizezi datele personale, online sau in orice punct de lucru, conform instructiunilor de mai jos.

 

Cum poti sa iti actualizezi datele personale?

1. Prin e-mail, transmitand pe adresa de e-mail ccc@tbicallcenter.ro acest formular completat, insotit de o copie dupa BI/CI cu mentiunea “Conform cu originalul”, ambele fiind semnate de tine. 

Te rugam sa transmiti formularul catre TBI Money de pe adresa personala de e-mail cu care te-ai inregistrat la data aplicatiei sau pe care ai actualizat-o/ furnizat-o ulterior (nu se vor lua in considerare formulare trimise de pe adrese de e-mail ale altor persoane).

Important! In cazul in care adresa ta de e-mail nu mai corespunde cu cea furnizata anterior, te rugam sa te prezinti la cel mai apropiat punct de lucru TBI Money in vederea finalizarii procedurii de actualizare a datelor personale.

2. La cel mai apropiat punct de lucru TBI Money, unde te vei prezenta cu formularul completat, insotit de o copie dupa BI/CI.

3. Online, direct pe website, completand formularul de mai jos.


Descarca formularul de actualizare date personale

Download
pdf format

Contact

Serviciul Relatii Clienti
T: 021 / 529 86 00
E: ccc@tbicallcenter.ro

Program de lucru:
Luni - Vineri
| 08:00 - 17:00 

Sambata - Duminica
| Inchis 

Retea

Sediu Central TBI Money

Bucuresti, Romania,
Str. Putul lui Zamfir, nr. 8-12, parter + etaj 1, Sector 1

Искаш ли да плащаш кредита си бързо и без такси?
Изтегли приложението TBI Bank App и се възползвай от услугите ни когато и от където пожелаеш.